سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید استاندار قزوین بر استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان

استاندار قزوین گفت: استفاده از ایده‌های نخبگان می‌تواند بخشی از مشکلات کشور را حل کند و در رفع تحریم‌ها هم موثر باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با تاکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان گفت:در کشور مشکلات زیادی در حوزه آب، انرژی، خسارت سرمازدگی ، آفات و کاهش بهره وری داریم که با استفاده از جوانان خوش فکر و شرکت‌های دانش بنیان قادریم آن‌ها را حل کنیم.

زاهدی پس از شنیدن دغدغه‌های عباسپور نخبه جوان افزود: نخبگان نباید نا امید و خسته شوند، زیرا آنچه اهمیت دارد این است که به عنوان یک انسان اندیشه ورز هر ایده و نظر جدیدی را پذیرفته و روی آن کار کنیم حتی اگر در وهله اول غلط باشد.

وی اضافه کرد : باید آزمون و خطا کرد تا به نتیحه رسید، روی ایده‌ها مطالعه و گفتگو صورت داد و سپس سرمایه گذاری کرد.

استاندار  اظهار داشت: ایده‌های جوانان نخبه ما هم هرگز دور از ذهن نیست و می‌تواند عملی شود.

زاهدی افزود: ذهن خلاق انسان هرگز دنبال مسایل واهی نمی‌رود و حتماً ایده‌هایی را مطرح می‌کند که قابل اجراست لذا ما در استان قزوین از هر ایده‌ای استقبال می‌کنیم.

وی در ادامه از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست در اجرای طرح و ایده نخبه جوان عباسپور که دستگاه مهندسی بافت را اختراع کرده است به صورت شفاف همکاری کنند.

در این جلسه مقرر شد با انتقال مرکز خدمات سرمایه گذاری به استانداری و راه اندازی پنجره واحد زمینه تسریع و تسهیل در امور سرمایه گذاران مهیا شود.

انتهای پیام/ک

ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قزوین

برچسب ها: جوانان ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
نوروزی
۱۸:۴۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
با سلام استانداران گرامی ومسئولین کشور می توانند مشکلات زیر مجموعه خود را که راه حلی مناسبی ندارند در سایت به جوانان اعلام نمایند واز آنها درخواست کمک نمایند وجوانان هم توانمدی وقابلیتهای خود را بنویسند
در ضمن مسئولین قدری نامه نگاری در سایتهای استانداری وریاست جمهوری اسانتر شود زیرا باید کل شجره نامه خودرا بنویسید اگر از هفت خوان رد شدید تازه می رسید اول را انصافا خودشان یکبار به خودشان نامه بنویسند با تشکر