سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۳ برایری اعتبارات وام‌های اشتغال کمیته امداد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت:در سال جاری وام اشتغال ۳ برابر  نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

حسینی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت:  در سال جاری  ۱۵۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های اشتغال کمیته امداد اختصاص داده شده است که نسبت به سال گذشته ۳برابر افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۲هزار و ۸۰۴فرصت شغلی ایجادشده است.افزود:۲۳۵شغل از طریق کاریابی و ۲هزار و ۵۶۹ شغل از طریق پرداخت تسهیلات ایجاد شده است.

حسینی با بیان اینکه ۵۱میلیارد تومان تسهیلات در سال گذشته به مددجویان پرداخت شده است اظهارکرد: ۴۰میلیارد از محل قرص الحسنه بانکی و مابقی از طریق صندوق ولایت بوده است.

وی ادامه داد: ۹۶۴طرح در نقاط شهری و هزار ۶۰۵ در نقاط روستایی اجرا شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گفت: ۱۸هزار نظارت بر این طرح‌ها اجرا شده و ۲۸۱نفر خانوار با ایجاد اشتغال از چرخه‌ی حمایت خارج شده است.

حسینی عنوان کرد: سقف وام های پرداخت شده ۵۰میلیون تومان است و در صورت ایجاد اشتغال نیز برای دیگران در ازای هر نفر ۵۰میلیون تومان دیگر پرداخت می شود سود وام های اشتغال نیز ۴ درصد است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال ۳ طرح  که توسط راهبر شغلی پشتیبانی می شود. گفت: طرح های خیرین کارآفرین و جهاد گران  در کمیته امداد در حال انجام است.

انتهای پیام / ط ا

ایجاد بیش از ۲هزارشغل از طریق پرداخت تسهیلات

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.