سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پست پانته‌آ‌ بهرام برای زنده‌یاد پرویز بهرام +فیلم

پانته‌آ بهرام به مناسبت درگذشت پرویز بهرام، صداپیشه پیشکسوت کشورمان، پستی در صفحه مجازی خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز بهرام، دوبلور پیشکسوت کشورمان که از سال ۱۳۹۳ درگیر بیماری سرطان بود، دوشنبه ۶ خرداد در منزلش درگذشت؛ پرویز بهرام، زاده ۴ مرداد ۱۳۱۲ بود و از اواخر دهه ۲۰ خورشیدی وارد کار دوبله شده و چند سالی هم به عنوان بازیگر، صحنه تئاتر را تجربه کرده بود. از کارهای شاخص این دوبلور می‌توان به گویندگی در مجموعه مستند «جاده ابریشم» و دوبله بازیگرانی مانند اورسون ولز، کرک داگلاس، آنتونی هاپکینز اشاره کرد.

پانته‌آ بهرام بازیگر کشورمان به مناسبت درگذشت این هنرمند با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

پرویز بهرام پسر عموی پدرم بود، هست.
بازیگر( پدر هنوز از بازی او در نقش اتللو با لذت و ستایش یاد می‌کند) دوبلور، وکیلی حاذق و مبارزی مردمی( که به این بخش از زندگیش هم بسیار کم پرداخته‌اند). از او نقاط روشن زیادی در ذهن دارم، بسیار آموختم و میدانم به آنچه از کودکی آرزو داشت، رسید. جاودانگی!!

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حمید
۱۰:۴۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
با درود فراوان جناب بهرام دوست و همکار عزیزم بودن خیلی بهشون عشق میورزیدم خاطرات کاری خاصی با هم داشتیم روح بزرگشون شاد باشه واقعا دوستداشتنی بودن ی انسان با شخصیت دقیقا این پاکی در صدای استاد مشهود بود چرا آخه این جاودانگی باید اینقدر غم ناک باشه روح استاد و همکارم در وکالت دادگستری شاد یادش گرامی