سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش آتش نشانی کرمان در راهپیمایی روز جهانی قدس

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از آماده باش آتش‌نشانی کرمان در راهپیمایی روز جهانی قدس داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  علی عسکری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: با فرا رسیدن روز جهانی قدس و برگزاری مراسم راهپیمایی در این روز بزرگ آتش نشانان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دهم خرداد جاری تامین ایمنی مراسم راهپیمایی را برعهده خواهند داشت.

وی افزود: همچنین تدابیر لازم برای تامین ایمنی شهر و شهروندان راهپیمایی روز قدس و همچنین مراسمات روز‌های چهاردهم و پانزدهم خرداد اندیشیده شده است.

عسکری تصریح کرد: علاوه بر آماده باش کامل آتش نشانان و استقرار خودرو‌های اطفاء حریق و امداد و نجات موتور سیکلت‌های مجهز به تجهیزات اطفاء حریق به صورت گشت زنی از مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس و مراسمات روز‌های چهاردهم و پانزدهم خرداد در تامین ایمنی شهروندان تلاش می‌کنند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از شهروندان خواست: که همانند همیشه با آتش نشانان و گروه‌های امدادی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هر حادثه‌ای خونسردی خود را حفظ کرده و از محل حادثه فاصله بگیرند و با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و یا نیرو‌های آتش نشانی مستقر در مسیر راهپیمایی را از حادثه مطلع کنند..

وی گفت: کارکنان آتش نشانی و خدمات ایمنی به منظور اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین هم پا و همراه با صفوف به هم فشرده مردم شریف و خدا جوی کرمان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد.
انتهای پیام/ح

آمادگی آتش نشانی برای راهپیمایی روز قدس

برچسب ها: آتش نشانی ، روز قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.