سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۴۱۵ درصدی ترانزیت ریلی در راه آهن جنوب شرق

مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: میزان ترانزیت کالا از راه آهن جنوب شرق در دو ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۱۵ درصد رشد داشته است.

مجید ارجونی در زمینه بار و ترانزیت در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، : میزان ترانزیت کالا در دو ماهه امسال در راه آهن جنوب شرق ۱۰هزار و ۴۳ تن بوده که نسبت به هزار و ۹۴۹ مدت مشابه پارسال رشد ۴۱۵ درصدی داشته است.
وی افزود: میزان واردات کالا در دو ماهه امسال از کویته به زاهدان چهار هزار و ۸۳۰ تن بوده که نسبت به سه هزار و ۱۷۴ مدت مشابه پارسال رشد ۵۲ درصدی را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: سیمان، قیر، گوگرد، گل سرخ و فوتس اویل عمده کالا‌های صادراتی از طریق این خط ریلی به پاکستان است.

مدیرکل راه آهن جنوب شرق ادامه داد: همچنین عمده کالا‌های وارداتی در این مسیر چتایی و برنج خوراکی و عمده کالا‌های ترانزیتی شامل گوگرد، قیر و آهن آلات قراضه است.

وی گفت: در مدت دو ماهه امسال مقدار ۳۸ هزار و ۶۴۷ تن کالا در راه آهن جنوب شرق تخلیه شده که نسبت به ۳۲هزار و ۳۸۶ تن مدت مشابه پارسال رشد ۱۹ درصدی را نشان می‌دهد.

وی گفت: در مدت دو ماهه امسال مقدار ۱۵ هزار و ۴۱۵ تن کالا در راه آهن جنوب شرق بارگیری شده که نسبت به ۱۳هزار و ۹۷۹ تن مدت مشابه پارسال رشد ۱۰ درصدی داشته است.

انتهای پیام/گ

رشد ترانزیت ریلی در سیستان وبلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.