سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سپاه محمد رسول الله (ص) در بیانیه‌ای اعلام کرد:

روز قدس، روز عظمت اسلام و اتحاد مسلمین علیه رژیم غاصب است

سپاه محمد رسول الله (ص) طی بیانیه‌ای از ملت ایران برای حضور در راهپیمایی دعوت کرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سپاه حضرت محمد رسول ا... (ص) تهران بزرگ در بیانیه‌ای با گرامیداشت روز جهانی قدس، این رویداد عظیم را جلوه‌ای روشن از بصیرت، آگاهی و بیداری انقلابی امت اسلام و طلیعه زوال و نابودی رژیم جعلی و غاصب اسرائیل دانست.
 
متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در هر سال، تجلی خشم مقدس همه مستضعفان و آزادی خواهان جهان علیه رژیم غاصب، کودک کش و پلید صهیونیستی، تحت عنوان «روز جهانی قدس» است.

روز جهانی قدس، تدبیری حکیمانه از سوی آن رهبر و پیر سفر کرده ما، حضرت روح ا...، امام خمینی (ره) است که هر سال خواب جهانخواران، مستکبران، سرکشان، غاصبان و شیاطین عالم را آشفته ساخته و آحاد امت اسلام، مستضعفان و مظلومین جهان را به میدان مبارزه و برائت ار غاصبان صهیونیستی، می‌کشاند!

روز جهانی قدس، در حقیقت روز عظمت اسلام و اتحاد مقدس مسلمین بر علیه غده سرطانی رژیم غاصب صهیونیستی و شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار است.
 
روز قدس، جلوه‌ای روشن از بصیرت، آگاهی و بیداری انقلابی امت اسلام و طلیعه زوال و نابودی رژیم جعلی و غاصب اسرائیل است.

بر این اساس، سپاه حضرت محمد رسول ا... (ص) تهران بزرگ، ضمن اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین و ابراز برائت از رژیم جعلی صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه-اش به ویژه مثلث شیطانی آمریکا، اسرائیل و دولت‌های مرتجع عربی منطقه، یگانه راه نجات و آزادی قدس شریف، اولین قبله مسلمانان جهان را همانا خداباوری، بصیرت محوری، ظلم ستیزی، استقامت و پایداری در رویارویی همه جانبه با توطئه‌های ننگین دشمن خبیث و منفور صهیونیستی در منطقه و وحدت و اتحاد امت اسلامی و جمیع آزادیخواهان عالم می‌داند.

در همین راستا پاسداران، بسیجیان و سربازان جان برکف سپاه حضرت محمد رسول ا... (ص) تهران بزرگ، ضمن حضور حداکثری در راه پیمایی روز جهانی قدس، از آحاد امت اسلامی و آزادیخواهان جهان برای حضور دشمن شکن و حماسی خود در این راه پیمایی عظیم دعوت به عمل آورده تا امسال نیز همچون سال‌های گذشته، توطئه‌ها و ترفند‌های غاصبان صهیونیستی و اربابان آمریکائی اش، خصوصا مکر و تزویر شیطانی شان تحت عنوان «معامله قرن» که با هدف نابودی و محو فلسطین و آرمان قدس شریف طراحی شده است، محکوم به شکست و نابودی گردد.

بی تردید اتحاد، مقاومت و بصیرت امت اسلامی، در آینده‌ای نه چندان دور، قدس شریف، این پاره تن اسلام را از چنگال غاصبان صهیونیستی رهایی بخشیده و این فرمایش حکیمانه‌ی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» را تحقق یافته خواهد دید که فرمودند: «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.»

به یقین حضور پر صلابت آحاد امت اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، اضمحلال و نابودی رژیم جلاد صهیونیستی را نزدیک‌تر ساخته و قدس شریف و سرزمین تاریخی فلسطین را به آغوش جهان اسلام باز خواهد گرداند.
 
«فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ»

۸ خرداد ۱۳۹۸ – ۲۳ رمضان ۱۴۴۰
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.