سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون قوه قضائیه:

دشمن صبر و حوصله ملت ایران را نشانه گرفته است/ لغزش در دستگاه قضا به ویژه مسند قضاوت پذیرفتنی نیست

محسنی اژه‌ای گفت: امروز باید تلاش کنیم تحت تاثیر القائات شیطانی قرار نگیریم زیرا دشمن اعتقاد، امنیت، صبر و حوصله مردم ما را نشانه گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، معاون قوه قضائیه در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل پیشین و جدید دادگستری استان یزد گفت: مردم مجاهد ایران فردا بار دیگر تنفر خود را از رژیم صهیونیستی و استکبار اعلام خواهند کرد.

وی افزود: همه مردم و دوستان و دشمنان فردا خواهند دید که مردم مسلمان و حتی ملی ایران فردا به میدان می‌آیند و باز از ارزش‌های خودش حمایت می‌کند و در راهپیمایی روز قدس با حضور بسیار پرشور خود، انزجار از دشمن را به همگان نشان می‌دهد.

معاون اول قوه قضاییه افزود: روز قدس صدایی در مقابل استکبار و رژیم صهیونیستی است که از هر نوع سلاح نظامی برای آنها برنده تر و تلخ تر بوده است.

وی با بیان اینکه سال ها است رژیم صهیونیستی مردم مظلوم فلسطین ظلم  می‌کند و از همه حمایت ها و پشتیبانی‌های کشورهای مختلف برخوردار است، افزود: به برکت مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین این رژیم از همه زمان ها ضعیف تر و ناتوان تر است.

جنایات رژیم صهیونیستی هیچگاه از خاطره تاریخ پاک نمی‌شود

اژه‌ای افزود: مگر قتل‌ها و جنایت‌های اسرائیل در آن دوران فراموش می‌شود؛ جنایات رژیم صهیونیستی هیچگاه از خاطره تاریخ پاک نمی‌شود ،آن‌ها مردم مسلمان را از خانه و کاشانه آواره کردند و خانه‌هایشان را در اختیار غاصبین قرار داده و به اسیر‌ها و اردوگاه نشین‌های آن‌ها هیچ رحمی نکردند.

معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: همه این کار‌ها در اختیار این رژیم قرار گرفت که از نیل تا فرات تحت تصرف آن‌ها قرار گیرد و یکی یکی همه کشور‌های اسلامی را تحت نظر خود قرار دهند، اما چه شد که امروز همان فردی که با دست خالی در مقابل اسلحه گرم و سوزان اسرائیلی ایستادگی می‌کرد، در فاصله کوتاهی همه ابزار‌ها و تجهیزات نظامی اسرائیل در مقابل غزه سر تسلیم فرو می‌آورد و بیش از ۶۵۰ موشک به سمت اسرائیل شلیک می‌شود.

وی تصریح کرد: این موضوع آن‌ها را وادار می‌کند که پس از ۴۸ ساعت پرچم را بالا ببرند و اعلام کنند که ما حاضر به آتش بس هستیم، این موضوع مرهون ایمان به خدا و فرمانبرداری از امام المسلمین است.

حجت الاسلام و المسلین محسنی اژه‌ای گفت: چیزی که امروز مردم فلسطین را در مقابل استکبار و رژیم صهونیستی پیروز کرده توکل به خدا، اطاعت از امام مسلمین و جهاد و استقامت است.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه دشمن با ایجاد جنگ روانی، اطلاعاتی و فشار اقتصادی امنیت، اعتماد و صبر مردم ایران را نشانه گرفته است گفت: دشمنان بار دیگر خواهند دید که مردم مجاهد و غیور ایران فردا بار دیگر با شرکت در راهپیمایی روز قدس به رژیم صهیونیستی و حامیانش اعلام تنفر می کنند و ثابت خواهند کرد که اینگونه فشار ها و اقدامات نمی تواتد در عزم راسخ ملت ایران خدشه ای وارد کند.

مذاکرات برای فلسطینیان هیچ سودی نداشت

اژه‌ای با اشاره به اینکه فلسطینیان در طول سال‌های طولانی گذشته برخی مواقع فریب خوردند و تن به مذاکراتی دادند که هیچ چیزی جز خسارت برای آن‌ها نداشت ادامه داد: آن چیزی که برای فلسطین نتیجه بخش بود تنها جهاد، ایستادگی، مقاومت و ایمان به خدا و گوش دادن به فرامین امام المسلمین بود.

معاون اول قضائیه به برخی زمزمه‌های شیطان‌صفتی که بعضی مواقع در گوش مردم ایران مبنی بر مذاکره در گوش مرد ایران نواخته می‌شود اشاره کرد و گفت: امروز ما تحت تاثیر این القائات شیطانی قرار نگیریم چرا که دشمن اعتماد، امنیت، صبر و حوصله مردم ما را هدف قرار داده است.

تنها راه شکست دادن آمریکایی‌ها استقامت و ایستادگی است

اژه‌ای با اشاره به تحمیل جنگ اقتصادی به تمام معنا به ایران عنوان کرد: همان رئیس جمهور آمریکا که تا ماه‌های قبل مدام علیه ملت ایران کُرکُری می‌خواند، چقدر الان دست به پیغام شده و از مقامات ژاپنی تقاضای وساطت بین ایران و آمریکا را می‌کنند.

معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر اینکه تنها راه شکست دادن آمریکایی‌ها استقامت و ایستادگی است، گفت: امروز اسرائیل در برابر غزه با آن کوچکی فلج شده و از هر زمان دیگری ترسو‌تر شده و موجودیت خودش را در خطر می‌بیند و قطعا حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تاثیر و خطر بسیار بیشتری علیه اسرائیل نسبت به سلاح‌های گرم و سرد دارد.

محسنی اژه‌ای صیانت از زیرمجموعه دستگاه قضا را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: اگر خدای ناکرده بگویند در دستگاه قضا فردی لغزش پیدا کرد به ویژه اگر صاحب مسند قضا شود، بسیار سنگین و گران است و در نظام اسلامی در هیچ بخشی به ویژه دستگاه قضا انتظار نیست که کارمندش لغزش داشته باشد و حساسیت در قوه قضائیه بیشتر است، زیرا اینجا مأمن و مرکز دادخواهی مردم است و باید صفحه زلال و شفافی باقی بماند که هیچ لکه کوچک و زائدی در آن به چشم نخورد.

معاون اول قوه قضائیه همچنین تاکید کرد: با خیرخواهان خارج از دستگاه در حل و فصل مشکلات عمده شهر مشورت کنید و تلاش کنید با توجه به جنگ اقتصادی دشمن، در مواردی که صاحبان کارگاه‌ها دچار مشکلاتی از جمله مشکلات قضایی می‌شوند، تا حد امکان کارگاه‌های آن‌ها تعطیل نشود.

وی افزود: اکنون دشمن در جنگ اقتصادی متمرکز شده و رهبر ما نیز به عنوان یک حکیم کارشناس در تمام در طول سال‌های گذشته فرمودند که راه حل حال و آینده ما تقویت بنیاد اقتصادی ما است و آنچه در برابر دشمن کارساز است، اقتصاد قوی و پایدار است بنابراین باید تلاش کنیم دشمن را در مسئله جنگ اقتصادی نیز ناکام کنیم و در جهت تقویت اقتصاد ساده قدم برداریم و در این جنگ نیز سربلند پیروز باشیم.

انتهای پیام/ف

 

صحبت های محسنی اژه ای در یزد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.