سیدعلی آقازاده با بیان اینکه در راستای رفع مشکلات مردم استان به صورت ملاقات عمومی و تلفنی با شهروندان در ارتباط هستیم گفت: سامانه سامد با شماره ۱۱۱ بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان میباشد و روزانه پاسخگوی ۷۰ تماس تلفنی از سراسر استان است.
وی بیان کرد: تمامی درخواست های شهروندان هم از طریق سامانه سامد و هم از طریق ملاقات های مردمی از سوی استانداری و مدیران مربوطه رسیدگی و پاسخ نهایی به شهروندان گزارش می شود.
آقازاده ادامه داد: با توجه به اینکه اشتغال درخواست اصلی مردم از مسئولان محسوب میشود حمایت از تولید و بخش خصوصی محور برنامههای استانداری مرکزی قرار گرفته تا از این طریق ضمن حفظ اشتغال موجود، فرصتهای شغلی بیشتری در اختیار شهروندان قرار گیرد.
وی گفت: برخی از تماسهای تلفنی شهروندان از طریق سامانه سامد مشکلات اقشار مختلف مردم با دستگاههای اجرایی بود که تمامی این درخواستها فهرست بندی و برای رسیدگی به دستگاههای مسئول ارجاع داده میشود.
استاندار مرکزی بیان کرد: افراد میتوانند مشکلات خود را با تماس با سامانه سامد به گوش مسئولان مربوطه برسانند و در صورت نیاز میتوانند با درخواست خود فرد مشکلاتشان را با ارتباط تلفنی با استاندار مطرح کنند.
انتهای پیام/ ر