سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه سامد، پل ارتباطی بین مردم و مسئولان

استاندار مرکزی گفت: در راستای رفع مشکلات مردم استان به صورت ملاقات عمومی و تلفنی با شهروندان در ارتباط هستیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، استاندار مرکزی از طریق سامانه تلفنی سامد پاسخگوی مشکلات چند نفر از مردم استان مرکزی شد.

سیدعلی آقازاده با بیان اینکه در راستای رفع مشکلات مردم استان به صورت ملاقات عمومی و تلفنی با شهروندان در ارتباط هستیم گفت: سامانه سامد با شماره ۱۱۱ بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان می‌باشد و روزانه پاسخگوی ۷۰ تماس تلفنی از سراسر استان است.

وی بیان کرد: تمامی درخواست های شهروندان هم از طریق سامانه سامد و هم از طریق ملاقات های مردمی از سوی استانداری و مدیران مربوطه رسیدگی و پاسخ نهایی به شهروندان گزارش می شود.

آقازاده ادامه داد: با توجه به اینکه اشتغال درخواست اصلی مردم از مسئولان محسوب می‌شود حمایت از تولید و بخش خصوصی محور برنامه‌های استانداری مرکزی قرار گرفته تا از این طریق ضمن حفظ اشتغال موجود، فرصت‌های شغلی بیشتری در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی گفت: برخی از تماس‌های تلفنی شهروندان از طریق سامانه سامد مشکلات اقشار مختلف مردم با دستگاه‌های اجرایی بود که تمامی این درخواست‌ها فهرست بندی و برای رسیدگی به دستگاه‌های مسئول ارجاع داده می‌شود.

استاندار مرکزی بیان کرد: افراد می‌توانند مشکلات خود را با تماس با سامانه سامد به گوش مسئولان مربوطه برسانند و در صورت نیاز می‌توانند با درخواست خود فرد مشکلاتشان را با ارتباط تلفنی با استاندار مطرح کنند.

انتهای پیام/ ر

مسئولان پاسخ گوی مشکلات مردم از طریق سامانه سامد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.