سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه استان فارس؛

طرح آمریکایی معامله قرن هرگز به موفقیت نخواهد رسید

فرمانده سپاه فجر استان فارس با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی و برخی رژیم‌های عربی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: طرح آمریکایی موسوم به معامله قرن یک طرح از پیش شکست خورده است و هرگز به موفقیت نخواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار سید هاشم غیاثی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس، بیان کرد: روز قدس روز اعلام حمایت آزادیخواهان و مسلمانان سراسر جهان از ملت مظلوم فلسطین در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه تدبیر امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس یک نقطه عطف در تاریخ اسلام است، تصریح کرد: حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان به ویژه ملت فلسطین یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است و ملت مومن و انقلابی ایران هرگز از آرمان فلسطین و قدس شریف عقب نخواهند نشست.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه طرح آمریکایی موسوم به معامله قرن یک طرح از پیش شکست خورده است و هرگز به موفقیت نخواهد رسید، ادامه داد: جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی هرگز از حافظه تاریخی ملت‌های جهان پاک نخواهد شد و آمریکا به عنوان شریک اصلی جنایات این رژیم دستش به خون مردم و کودکان مظلوم فلسطین آلوده است.

وی با بیان اینکه روز قدس روز وحدت جوامع مسلمان حول محور حمایت از مقاومت فلسطینیان است، افزود: ملت‌های بیدار و مسلمانان هرگز فریب طرح‌های آمریکایی را نخواهند خورد و در روز قدس فریاد تظلم‌خواهی ملت فلسطین از سراسر جهان شنیده خواهد شد.

سردار غیاثی با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی و برخی رژیم‌های عربی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، اضافه کرد: تنها راه مقابله با غده سرطانی اسرائیل است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی طرح‌های اسرائیلی - آمریکایی برای منطقه را نقش بر آب کرد، اظهار کرد: مردم مومن و انقلابی فارس با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و فلسطین تجدید بیعت می‌کنند.

انتهای پیام/ت

طرح آمریکایی معامله قرن هرگز به موفقیت نمی‌رسد

برچسب ها: سپاه ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.