سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شمارش معکوس برای برگزاری نمایشگاه رونق تولید

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی صنعت و معدن استان کرمانشاه گفت:به‌زودی نمايشگاه رونق توليد برگزار می‌شود.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،احسان باقرخانی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی صنعت و معدن  استان کرمانشاه گفت: در راستای نامگذاری سال جدید تحت عنوان رونق تولید؛ نمایشگاهی با محوریت استان کرمانشاه و با مشارکت واحد‌های تولیدی با عنوان رونق تولید بزودی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه دایر خواهد شد.

احسان باقرخانی؛ معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه رونق تولید که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد  افزود: این نمایشگاه قرار است به‌زودی و با حضور واحد‌های تولیدی استان به‌منظور معرفی توانمندی‌های تولیدی و صنعتی استان برگزار شود.

باقرخانی در ادامه تأکید کرد: همچنین در حاشیه این نمایشگاه؛ میز خدمت به‌منظور رسیدگی به مشکلات و پاسخگویی بخش تولید با حضور دستگاه‌های متولی ازجمله تأمین اجتماعی، امور مالیاتی، بانک‌ها مستقر خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان در ادامه یادآور شد؛ با توجه به تأکیدات  دارابی رییس سازمان صمت استان، از مدیران مالی، ذی‌حسابان، حسابداران و کارپردازان دستگاه‌ها نیز در این نمایشگاه به‌منظور آشنایی با تولیدات استان و خرید از تولیدات داخلی به‌صورت ویژه دعوت به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ز

 
برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.