سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور صنعتگران خراسان رضوی در راهپیمایی روز قدس

صنعتگران هم نوا با دیگر قشر‌های مردم، بار دیگر همبستگی و دفاع خود را از مردم مظلوم فلسطین اشتغالی نشان خواهند داد و ندای القدس لنا را فریاد خواهند زد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، گفت: صنعتگران با حضور پرشور و گسترده خود بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند و نیز اتحاد و همبستگی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ادامه داد: همانطور که ایشان فرمودند؛ فلسطین، مساله اول جهان اسلام و تنها راه‌حل مساله فلسطین، مقاومت و مبارزه است.

وی تأکید کرد: روز قدس روز بزرگی بوده که نه تنها روز فلسطین بلکه روز حمایت از همه ملت‌های مسلمان، مظلوم و مستضعف است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: با توجه به شیطنت‌های جدید استکبار جهانی و فشار‌های موجود، روز جمعه بار دیگر موج خروشان ملت شهیدپرور، فهیم و بزرگ ایران اسلامی و فریاد‌های آن‌ها را در حمایت از مردم فلسطین و ملت‌های مظلوم در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) خواهیم دید و صنعتگران هم حضور پرشور و گسترده خواهند داشت.
 
انتهای پیام//ف.ح
 


ندای القدس لنا در روز جهانی قدس طنین انداز خواهد شد

برچسب ها: قدس ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.