سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت‌های ترافیکی روز قدس دراستان کردستان

رییس پلیس راهور استان کردستان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس درسنندج و سایر شهر‌های استان خبرداد.

سرهنگ رمضان نادری رییس پلیس راهور استان کردستان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به تمهیدات ترافیکی راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج اشاره کرد و گفت: از ساعت ۷ تا ۸ صبح تردد وسایل نقلیه شخصی و از ساعت ۸ صبح به بعد تردد کلیه وسایل نقلیه عمومی از مسیر‌های تعیین شده راهپیمایی ممنوع است.

وی افزود: توقف در میدان آزادی به سمت میدان انقلاب تا سه راه حبیبی وخیابان‌های منتهی به این مسیر‌ها به عنوان مسیر اصلی راهپیمایی روزجهانی قدس تا پایان نمازجمعه ممنوع است.

سرهنگ نادری بیان کرد: ازساعت ۲۴ امشب پارک خودرو درمیدان آزادی تا میدان انقلاب و از میدان انقلاب تا سه راه حبیبی تا پایان راهپیمایی ممنوع است.

وی از شهروندان خواست در روز راهپیمایی از پارک خودرو‌های خود در مسیر‌هایی که ممنوع است خودداری کنند که در صورت مشاهده هرنوع خودروی پارک شده در مسیر‌های یادشده و عدم همکاری با پلیس خودرو‌ها به پارکینگ منتقل خواهند شد و از شهروندان سنندجی درخواست می‌شود با پلیس همکاری کنند.

رئیس پلیس راهور استان کردستان در پایان گفت:در شهرستان‌های استان نیز محدودیت‌های ترافیکی مانند سال‌های گذشته از ساعت ۷ اجرا خواهد شد.

مسیر میدان آزادی به سمت میدان انقلاب به عنوان مسیر اصلی راهپیمایی روزجهانی قدس امسال تعیین شده است و این راهپیمایی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح جمعه (۱۰ خرداد) آغاز و در سه راه حبیبی که محل اصلی تجمع است، ختم می‌شود.

انتهای پیام/م

اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در کردستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.