سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم مدیریت پسماندها برای پیشگیری از معضلات زیست محیطی/پاکسازی ورودی های شهرها و روستاهای حاشیه شهرستان خدابنده + تصاویر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خدابنده گفت: هماهنگی و همراهی دستگاه‌های خدمات رسان برای مدیریت پسماندها، عامل مهمی در پیشگیری از معضلات زیست محیطی در منطقه خواهد بود.

مدنی رئیس اداره حفاظت محیط زیست خدابنده در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت:توجه به موضوع پسماندهای شهری و روستایی به عنوان یکی از منابع آلاینده محیط زیست ضروری است.
 
وی افزود:وجود فضولات حیوانی و انباشت زباله های خانگی در روستاهای نه تنها به عنوان یكی از مراكز آلاینده زیست محیطی و بهداشتی، منبع انتشار بیماری های واگیردار خواهد بود بلکه زمینه را برای حضور حیوانات وحشی همچون گرگ در روستاها و حاشیه شهرها را فراهم می کند.
 
مدنی با تاکید بر لزوم مدیریت پسماند‌های روستایی و کنار جاده‌ای این شهرستان گفت:  در این زمینه  تاکنون مدیریت مناسب و اقدامات خوبی  برای جمع آوری و دفن پسماند‌های شهری  این شهرستان انجام شده است .
 
این مقام مسئول ادامه داد: بر همین اساس امسال 35 مورد پاکسازی محورهای مواصلاتی روستایی و شهری با مشارکت ارگان های ذیربط همچون شهرداری ها ،دهباری ها و با حضور ثمن ها در این شهرستان  انجام شده است.
 
وی  با بیان اینکه نظارت کاملی بر پسماندهای بیمارستانی این شهرستان انجام می شود ادامه داد: در این زمینه مکاتبات  با سازمان حفاظت محیط زیست  استان اصفهان انجام شد و پس  از اخذ مجوز  پسماندهای بیمارستان امیرالمومنین این شهر پس از پلمپ با خودروهای مخصوص جهت بی خطر سازی  به این استان منتقل شد.
انتهای پیام/ن
 

پاکسازی ورودی های شهرها و روستاهای حاشیه شهرستان خدابنده

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.