سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار آذربایجان شرقی؛

دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی قدس

استاندار آذربایجان شرقی از مردم استان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی گفت: از مردم استان دعوت می‌کنیم تا امسال هم همانند سال‌های گذشته با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، انزجار خود را نسبت به تجاوزگران رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

وی افزود: قدس شریف، به لحاظ اسلامی و وحیانی و واقع شدن مسجدالقصی در آن مکان مقدس، و همچنین با توجه به این که محل بعثت و میلاد انبیای بزرگ، قبله اول مسلمانان جهان و معراج نبی اکرم صلوات الله علیه بوده، هم برای مسلمانان و هم برای یهودیان و مسیحیان بسیار حائز اهمیت است.

استاندار یادآور شد: قدس نماد و سنبل مردم فلسطین و محور اتحاد مسلمانان جهان است و متاسفانه سالیان سال است صهیونیست‌ها با اشغال این مکان مقدس، در صدد یهودی سازی این منطقه هستند، اما بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مواجهه با تعرض صهیونیست‌ها و حمایت از مستضعفان عالم به ویژه مردم مظلوم فلسطین، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کردند، تا این هدف شوم توسط مسلمانان جهان محکوم شود.

پورمحمدی به برگزاری با شکوه راهپیمایی‌های مردم ایران در روز قدس گفت: به امید حق، امسال هم راهپیمایی روز جهانی قدس، با شکوه و عظمت بیشتر برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.