سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در خراسان شمالی

رئیس پلیس راهور خراسان شمالی گفت: محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در خراسان شمالی اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد سرهنگ رحمان اسپیدکار رئیس پلیس راهور خراسان شمالی گفت: همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان در بجنورد طول مسیر خیابان طالقانی از میدان شهید تا میدان بازرگانی و میدان بازرگانی تا مصلی بصورت رفت و برگشت محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۸ صبح اعمال می‌شود.
سرهنگ رحمان اسپیدکار افزود: روز قدس در شیروان در بلوار امام خمینی (ره) از تقاطع دفاع مقدس تا میدان انقلاب و در بلوار امام رضا (ع) از میدان انقلاب تا تقاطع سلمان فارسی از ساعت ۸ صبح برای تردد خودرو‌ها محدودیت‌های ترافیکی وجود خواهد داشت.
وی اظهار داشت: در شهرستان اسفراین از مجتمع بسیج خیابان ولیعصر- خیابان معلم تا میدان امام خمینی (ره) از ساعت ۸، در شهرستان مانه و سملقان از تقاطع بانک رفاه تقاطع شهرداری، میدان ارشاد، تقاطع برق تا مسجد جامع از ساعت ۱۰ و در فاروج از مسجد آل یاسین تا تقاطع رضوی از ساعت ۱۱ محدودیت‌ها اعمال می‌شود.
رئیس پلیس راهور خراسان شمالی خاطر نشان کرد: در شهرستان جاجرم از میدان امام خمینی (ره) تا مصلی نماز جمعه از ساعت ۱۰ و در گرمه از میدان ارشاد تا انتهای خیابان سجاد روبه روی مصلی از ساعت ۱۰ تردد خودرو‌ها با اعمال محدودیت‌های ترافیکی انجام می‌شود.
سرهنگ اسپیدکار همچنین گفت: در شهرستان راز و جرگلان نیز طول مسیر میدان معلم - تقاطع شهید بهشتی، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید رجایی و مسجد جامع از ساعت ۱۰ محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.
انتهای پیام / م


اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.