سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راز جنایت دختر جوان به دست نامزدش فاش شد

پسر جوان که نامزدش را به‌دلیل منصرف شدن از ازدواج خفه و جسدش را در باغی دفن کرده بود، محاکمه شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بیستم تیر پارسال بود که خانواده مریم فرجی- ۳۳ ساله- با مراجعه به اداره پلیس آگاهی فردیس از ناپدید شدن دخترشان خبر دادند. این در حالی بود که با شروع تحقیقات مشخص شد مریم در جریان درگیری‌ها و اغتشاشات سیاسی دی سال ۹۶ دستگیر، اما با قرار وثیقه آزاد شده بود. همین موضوع باعث شد تا در فضای مجازی برخی شایعات مبنی بر سیاسی بودن علت ناپدید شدن مرموز این دختر جوان منتشر شود.

ردیابی‌های پلیسی

در حالی که چند روزی از ناپدید شدن مریم گذشته بود، پلیس در ردیابی آخرین تماس‌های وی دریافت که با فردی به‌نام مجید در ارتباط بوده است.

مجید ۲۹ ساله که نامزد مریم بود خیلی زود بازداشت شد و در نخستین تحقیقات باتوجه به اظهارات متناقضی که مطرح کرد به‌عنوان تنها مظنون پرونده تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفت و سرانجام به قتل اعتراف کرد.

وی که در بنگاه املاک در فردیس کار می‌کرد، پس از افشای راز جنایت درباره انگیزه‌اش از قتل گفت: هفت سال قبل با مریم آشنا شدم و قرار بود با هم ازدواج کنیم. اما از چند ماه قبل رفتارش تغییر کرد و گفت از ازدواج با من پشیمان شده است. روز حادثه با هم قرار گذاشتیم تا صحبت کنیم. او ادعا کرد یکی از استادان دانشگاه از او خواستگاری کرده و قصد دارد با وی ازدواج کند. با شنیدن این حرف، کنترل خود را از دست دادم و خفه‌اش کردم. بعد از قتل جسدش را در باغ دفن کردم. بعد هم ماشین او را به تهران برده و رها کردم. نمی‌خواستم تا زمان کشف جسد به قتل اعتراف کنم، اما بعد از ۱۰ روز راز جنایت فاش شد و مجبور به اعتراف شدم. پس از اعتراف به جنایت، کیفرخواست وی به اتهام قتل عمد صادر شد و صبح دیروز این مرد جوان از زندان به شعبه یکم دادگاه کیفری یک استان البرز انتقال یافت و پای میز محاکمه ایستاد.

در دادگاه

در آغاز جلسه پدر و مادر سالخورده مریم با طرح شکایت از قضات دادگاه خواستار قصاص متهم شدند. سپس متهم در جایگاه ایستاد و گفت: من مریم را عاشقانه دوست داشتم و نمی‌خواستم او را بکشم. من و مریم از سال ۹۳ رسماً نامزد کردیم و قرار ازدواج باهم گذاشتیم. من کارگر ساده بودم، اما هر آنچه که در می آوردم خرج مریم می‌کردم، چون می‌خواستم با او زندگی کنم. برای جشن تولد مریم با هم به شمال رفتیم، اما متوجه شدم او با مرد غریبه‌ای در ارتباط است، ناراحت شدم و از او پرسیدم این مرد کیست؟ او گفت استاد دانشگاهش است و به خاطر پرونده‌ای که داشته به او کمک می‌کند. اما هر روز که می‌گذشت رفتار مریم بیشتر تغییر می‌کرد و با من سرد شده بود، تا اینکه یک روز پیامک داد و گفت که نمی‌خواهد با من ازدواج کند.

چند روز بعد قرار بود باهم صحبت کنیم، او را به باغی که تازه خریده بودم بردم. با ماشین خودش آمد. به او خواهش و التماسش کردم که با من بماند، اما او گفت می‌خواهد با استاد دانشگاهش ازدواج کند. این را که شنیدم خونم به جوش آمد و با شالی که روی سرش بود او را خفه کردم.

قاضی هدایت رنجبر رئیس دادگاه از متهم پرسید: آیا اتهامت را قبول داری؟

متهم پاسخ داد: بله من قبول دارم که مرتکب قتل شدم. اما تقاضای عفو و بخشش دارم از پدر و مادر مریم می‌خواهم. به جوانی‌ام رحم کنند، من ناخواسته مرتکب قتل شدم، باور کنید من مریم را دوست داشتم و نمی‌خواستم او را از دست بدهم.

سپس در حالی که اشک می‌ریخت به پای پدر مریم افتاد و از او طلب عفو و بخشش کرد. اما مادر مریم گفت: من داغدار دخترم هستم و هرگز نمی‌توانم قاتل جگر گوشه‌ام را ببخشم. سپس قاضی از اولیای دم پرسید آیا توانایی پرداخت تفاضل دیه را دارید که آن‌ها سکوت کردند. حکم این پرونده بزودی صادر خواهد شد.

منبع: روزنامه ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
سعید
۰۰:۵۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
8سال عاشق یک نفر باشی ویک دفعه معشوقه بخواهد به تو خیانت کنه .
معلومه که پسره نتونسته خودش را کنترل کنه.
به نظر بنده خانواده دختر جهت آرامش روح دخترشان رضایت بدهند خیلی شیرین تر است تا قصاص کنند
همکلاسی مریم فرجی
۲۱:۰۸ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
خدا رحمت کنه مریم فرجی دانشجوی ارشد مدیریت بازرگانی تهران مرکز با شماره دانشجویی 950002359 . متاسفانه این خانم در دام چند دختر دانشجوی همکلاسی دیگر تهرانی بنامهای مینا . ا و عاطفه . ا و مریم . ض و ............ افتاد که در یک کانال تلگرامی مشترک با یکی از مسئولین دانشکده مدیریت زندگیش منحرف شد و اینده اش تغییر یافت .
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
خدا اخر عاقبت ما رو به خیر کنه
فکر اون استاد دانشگاه بدبختی رو میکنم که میخواسته با دختری که 4 سال با یکی دیگه ارتباط داشته ازدواج کنه!!
خدا یا یه همسر مومن و مهربان سر راه بندگان مومنت قرار بده
ناشناس
۲۱:۴۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
اون هک استاد دانشگاه بوده هم رییس دانشکده بوده که برکنارشده و اخراج شده
ناشناس
۲۱:۴۹ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
اون استاد دانشگاه که مسئولیت داشته در دانشگاه خودش بهتر از این خانم نبوده و برکنارشده
ناشناس
۲۲:۱۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
اون رییس دانشکده متخلفی که خواستگاری کرده بوده اسفند 96 توسط دکتر طهرانچی عزل شده و اخراج شده و دیگه رییس و استاد نیست
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
امیدوارم اعدام نشه
فکر کن دختری رو دوست داری بعد 4 سال دختره حسابی تیغت بزنه بعد که یکی بهترو پیدا کرد تو رو ول کنه بخواد بره!!
شاید اگه من هم جای این اقا بودم دچار جنون لحظه ایی می شدم و کار دست دختره می دادم
Aa
۱۴:۴۴ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
پدر و مادر دختر شماره حساب بدهند مردم مابقی دیه را می دهند یعنی آدم آنقدر ابله دختر کم بود چطور تا الان راحت زندگی کرده لابد خیالش راحت بوده پیر مرد و پیر زن بقیه دیه را ندارند و بعد هم میمیرند خواهشا به پدر و مادر دختر اطلاع رسانی برای مابقی دیه....
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
دیه مرد دو برابر دیه زنه برا همین باید نصف دیه یه مردو بدن تا یارو اعدام بشه
اگر هم نتونن بدن به این معنا نیست که یارو ازاد میشه بلکه فقط از قصاص در میره کمه کم باید 10 سالی رو اب خنک بخوره
ولی من شخصا برای یه همچین کسی حاضر نیستم یه 1000 تومنی پول بدم!!
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
برو بابا دلت خوشه!
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
مملکت قانون داره تو اگه پول بده هستی تو این ماه عزیز یه لقمه غذا دست نیازمند برسون
سعید
۰۰:۴۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
دختره در حق پسر ظلم کرده زمانی که یک نفر عاشق واقعی بشه وچنین برخوردی از عشق خود ببیند .کمتر از خیانت نیست
پدر مادر دختر اگر دوست دارند که دخترشان در آرامش باشد این جوان راببخشند.
احمدی
۱۴:۰۹ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
دختره نامردی کرده که بعد از اینهمه سال که این آقا هم عاشقش بوده بهش خیانت کرده و تا باکلاستر وبهتر از او پیدا کرده راحت زده زیر همه چیز !!مسله اگه اون آستاد دانشگاه را پیدا نمیکرد نمیرفت !! واگه این آقا یکی دیگه را پیدا میکرد و میخواست بزنه زیر قول و قرارهاش دختره دیگه او را جنایتکارترین و بی احساسترین آدم روی کره زمین میدونست !! اونوقت بگید آقایان بی احساسن !! و مورد عجیب دیگه اینکه ، چه کارگر ساده پولداری که باغ خریده و شمال و... !!
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
برای این چنین دختری خودترفتار کردی