سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۲۰ درصدی ثبت قرارداد‌های دانشگاه صنعتی اراک با صنایع

رئیس دانشگاه صنعتی اراک از افزایش ۲۰ درصدی ثبت قرارداد‌های دانشگاه صنعتی اراک با صنایع خبر داد.

نجفی رئیس دانشگاه صنعتی اراک به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس دانشگاه صنعتی اراک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، گفت: سال ۱۳۹۳ مجموع قرارداد‌های صنعتی دانشگاه صنعتی اراک ۷ مورد به ارزش ۵۸۰ میلیارد ریال بود، اما در سال گذشته این امر به ۱۷ مورد و ارزش ریالی ۱۳۰ میلیارد ریال رسیده است که نشان دهنده رشد ۲۰ درصدی مجموع قرارد‌های صنعتی و ارتباط صنعت با دانشگاه را نشان می‌دهد.

نجفی افزود: دانشگاه صنعتی به منظور ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه و صنایع راه اندازی شده واستان مرکزی و بویژه کلانشهر اراک که از قطب‌های صنعت در کشور است بستر مناسبی برای تبادل اطلاعات و علم و دانش با صنایع را ایجاد کرده است و تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت شاهراه رونق تولید و توسعه اقتصادی پایدار است.

وی اضافه کرد: اکنون دانشگاه صنعتی اراک هزار و ۵۰۰ دانشجو دارد که در ۶ رشته مقطع کارشناسی و ۹ رشته مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می‌کنند و وجود ظرفیت‌های بالقوه، این دانشگاه را در زمره ۱۰ دانشگاه صنعتی برتر کشور قرار داده است.

رئیس دانشگاه صنعتی اراک بیان کرد: با وجود اینکه تمامی دانشگاه‌های استان مرکزی در سال‌های اخیر با کمبود دانشجو مواجه هستند، دانشگاه صنعتی اراک نه تنها با این مشکل روبرو نبوده است بلکه در سال تحصیلی جاری ۱۸۰ نفر بیشتر از سال گذشته دانشجو جذب کرده است.

انتهای پیام / ج

سخنان رئیس دانشگاه صنعتی اراک در باره افزایش قرارداد‌ها با صنعت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.