سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر رئیس فدراسیون کاراته از امیرحسین عرب

رئیس فدراسیون کاراته در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس از امیرحسین عرب کاراته کای سیرجانی که حاضر به رویارویی با حریفی از رژیم اشغالگر قدس نشد، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در آستانه فرارسیدن روز قدس، سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در محل این فدراسیون از امیرحسین عرب کاراته کای سیرجانی که در فینال مسابقات بین‌المللی کیوکوشین کاراته کاپ اروپا، جام هانشی کاپ بلغارستان حاضر به رویارویی با حریفی از رژیم اشغالگر قدس نشده بود، تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم، رئیس فدراسیون کاراته با اعلام اینکه امروز موضوع رویارو نشدن ورزشکاران ایرانی با نمایندگان رژیم جعلی اسرائیل در عرصه‌های ورزشی تبدیل به فرهنگی ورزشی شده است، گفت: بسیار خرسندیم که کاراته کای جوان ما که نمونه‌ای از رویش‌های انقلاب است، در اوج توانمندی برای پیروزی و رسیدن به مدال ترجیح می‌دهد به خاطریک ارزش اخلاقی بالاتر، از رویارویی با نماینده رژیم کودک کش صهیونیستی صرف نظر کند.

طباطبایی افزود: بدون تردید اقدام پهلوانانه امیرحسین عرب برای ما ارزشمند و شایسته تقدیر است.

وی در ادامه با دعوت از اهالی کاراته برای حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: روز جهانی قدس، یادگار اندیشمندانه حضرت امام خمینی معمار کبیر انقلاب است که قطعاً جامعه کاراته همراه با ملت بزرگ ایران اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان باردیگر در راهپیمایی سراسری روز قدس علیه رژیم جعلی، بی هویت و اشغالگر قدس شرکت خواهند داشت و نسبت به جنایات و ظلم‌های این رژیم غاصب در طول دهه‌های گذشته در قتل و غارت و تجاوز به ملت مظلوم فلسطین ابراز انزجار می‌کند.

یادآور می‌شود تیم ایران در مسابقات بین‌المللی کیوکوشین کاراته کاپ اروپا، جام هانشی بلغارستان به ۵ مدال طلا، ۴ نقره و یک برنز دست یافت و نایب قهرمان شد.

انتهای پیام/ب

تقدیر از کاراته کای سیرجانی در آستانه روز جهانی قدس

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کاراته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.