سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی رئیس جدید پلیس راهور استان

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، بر برنامه ریزی دقیق و فرهنگ سازی هدفمند برای ساماندهی معضل ترافیک در تبریز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رحمتی معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی،در مراسم معرفی رئیس جدید پلیس راهور استان با اشاره به اینکه انضباط ترافیکی یکی از مهمترین ماموریت‌های نیروی انتظامی است آموزش فرهنگ ترافیک و احترام به قانون را تضمین کننده کاهش حوادث ترافیکی دانست.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اعمال قانون برای متخلفان رانندگی توسط پلیس باید هدفمند و اثرگذار باشد و باعث تغییر فرهنگ ترافیک در افراد متخلف شود.

سردارعبدی فرمانده انتظامی استان هم در این مراسم با اشاره به تلاش این نیرو برای برقراری انضباط ترافیکی، اصلاح مهندسی نقاط حادثه خیز، افزایش دوربین‌های پلاک خوان، پایش مانیتورینگ معابر در مراکز شهرستان‌ها و بهره گیری از تجارب پیشکسوتان از مهمترین برنامه‌های پلیس استان در حوزه ترافیک است.

در این مراسم با تقدیر از خدمات سرهنگ رحیم میرزاخانی در دوران سرپرستی پلیس راهور آذربایجان شرقی، سرهنگ یونس منفرد به عنوان رئیس پلیس راهور استان معرفی شد.

سرهنگ منفرد پیش از این فرماندهی انتظامی شهرستان اهر را عهده دار بود.
جانشینی پلیس راهور مرکز استان و همچنین رئیس پلیس راه شهرستان میانه هم در کارنامه مدیریتی وی به چشم می‌خورد.

 

انتهای پیام/

مراسم معرفی رئیس جدید پلیس راهور استان

برچسب ها: جوانان ، پلیس راهور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.