سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از موزه پلیس کرمان

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در معیت فرمانده انتظامی استان از موزه پلیس بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سردار بنی اسدی فر فرمانده انتظامی استان کرمان در این بازدید گفت: در موزه پلیس آثار و اسناد مکتوب، سمعی و بصری زیادی در رابطه با اقدامات و فعالیت‌های سابق حوزه نظم و امنیت استان از زمان قبل از ادغام تاکنون گردآوری شده است.

وی با اشاره به در پیش بودن یادواره شهدای نظم و امنیت استان درتاریخ ۲۲ خردادماه افزود: یکی از رسالت‌های ما در زمینه شهدا، تبیین اهداف و آرمان‌های شهدای عزیزمان به نسل امروز است که در همین رابطه در نظر داریم این یادواره را با برنامه‌های خاص و اثربخشی اجرا کنیم.

همچنین نماینده مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: کار جمع آوری اسناد و مدارک گذشته درموزه پلیس در حوزه کاری پلیس یک کار ارزشمند است که می‌تواند مورد استفاده پژوهشگران حوزه‌های مختلف نیز قرار بگیرد.

پورابراهیمی در خصوص یادواره شهدای نظم و امنیت نیز افزود: بار‌ها به این نکته اشاره داشته ام که شهدای ناجا به سبب نوع وظایف و مسئولیتهایشان مظلوم واقع می‌شوند که وظیفه خود می‌دانیم رهروان واقعی این عزیزان باشیم و در اینگونه آئین‌ها به نحو شایسته مشارکت کنیم.

انتهای پیام/ح

بازدید پورابراهیمی ازموزه پلیس کرمان

برچسب ها: پلیس ، یادواره شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.