سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حفاری ۱۵۰ متر از تونل خط دو مترو اصفهان

مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان گفت: در پی عملیات حفاری تونل مکانیزه خط دو قطار شهری اصفهان از اسفند پارسال تاکنون بیش از ۱۵۰ متر از تونل غربی این خط حفاری و سگمنت‌گذاری شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا بنکدار هاشمی مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان گفت: در پی عملیات حفاری تونل مکانیزه خط دو قطار شهری اصفهان از اسفند پارسال تاکنون تونل بیش از ۱۵۰ متر از تونل غربی این خط حفاری و سگمنت‌گذاری شده است.

وی افزود: اکنون فعالیت عمرانی حفاری تونل غربی خط دوم قطار شهری اصفهان از ایستگاه شفت TBM "دستگاه حفاری تونل" دارک واقع در شهرک امام حسین (ع) اصفهان در دست اجراست.

بنکدار هاشمی گفت: روزانه بیش از ۱۰۰ نفر در طرح ساخت سگمنت و حفاری مکانیزه تونل خط دو قطار شهری در سه شیفت کاری مشغول فعالیت هستند و تلاش می‌شود زمینه افزایش حفاری با پایان مراحل تست گرم فراهم شود.

مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان افزود: عملیات عمرانی ایستگاه‌های زینبیه، عاشق اصفهانی، عمان سامانی و لاله با سرعت و جدیت بیشتری در سال جدید ادامه پیدا می‌کند و اکنون روزانه بیش از ۳۰۰ نفر در این طرح‌ها مستقیم و غیر مستقیم مشغول فعالیت هستند.

محمدرضا بنکدار هاشمی با اشاره به ویژگی‌های اصلی تونل‌های مکانیزه، گفت: با استفاده از دستگاه حفاری تونل و ساخت تونل‌های مکانیزه در زمان حرکت و ساخت تونل زیر زمین، مشکل قطع‌کردن درختان و جابه‌جایی تأسیسات کمتر می‌شود.

با آغاز عملیات عمرانی ایستگاه‌های خط دوم متروی اصفهان به طول بیش از ۲۴ و هفت دهم کیلومتر از ابتدای پارسال، در مرحله نخست ۱۴ وهفت دهم کیلومتر در قالب ۱۶ ایستگاه حدفاصل دارک تا مدرس نجفی در اولویت بهره‌برداری است و اکنون ایستگاه‌های دارک شامل شهرک امام حسین (ع))، زینبیه، عاشق اصفهانی، مهدیه و لاله در دست اجرا است.

انتهای پیام/م

 

آخرین وضعیت حفاری تونل خط دو مترو اصفهان




برچسب ها: مترو ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.