سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه گزارشی از جمع بندی اقدامات وزارت راه و شهرسازی در مناطق سیل زده

در هفتمین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی قرارگاه، همچنین گزارشی از جمع بندی اقدامات وزارت راه و شهرسازی در مناطق سیلزده ارائه شد.

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هفتمین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی قرارگاه با حضور نمایندگان ۵ بخش صدا و سیما، ایرنا، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت اطلاعات، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان مدیریت بحران، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، سازمان مدیریت بحران، وزارت امور خارجه، وزارت راه و شهرسازی، ستاد کل نیرو‌های مسلح، هلال احمر و کارشناسان رسانه برگزار شد.

در هفتمین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده، گزارشی از آخرین وضعیت روند بازسازی و نوسازی در مناطق سیل‌زده از سوی بهنام سعیدی معاون سازمان مدیریت بحران و سخنگوی قرارگاه ارائه و مورد تبادل نظذ اعضا قرار گرفت.

در این جلسه، همچنین ضمن مرور اخبار مرتبط با سیل در طول هفته اخیر و تجزیه و تحلیل مواردی که نیازمند بررسی کارشناسی است، گزارش سفر اعضای کمیته به مناطق سیل‌زده لرستان مورد بررسی اولیه قرار گرفت.

مرور مصوبات مربوط به دستگاه‌های مختلف عضو کمیته و ارائه گزارش‌های برخی از دستگاه‌های عضو در این زمینه، دستور کار دوم هفتمین جلسه کمیته بود که مورد بررسی ویژه قرار گرفت.

در هفتمین جلسه کمیته، همچنین مصوبه قبلی کمیته در خصوص ارزیابی از رسانه‌ها و فعالین رسانه‌ای برتر عرصه سیل مورد تبادل نظر اجرائی قرار گرفت.

سید رمضان شجاعی کیاسری دبیر کمیته بر همکاری و نقش آفرینی جدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیما در رود این ارزیابی تاکید کرد.

در این جلسه، همچنین حبیبی مدیر رادیو امداد، گزارش تفصیلی از عملکرد رادیو امداد در اجرای مصوبات کمیته و روند برنامه سازی در این رادیو ارائه کرد.

در هفتمین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی قرارگاه، همچنین گزارشی از جمع بندی اقدامات وزارت راه و شهرسازی در مناطق سیلزده ارائه شد. با توجه به اینکه بر اساس گزارش ارائه شده، لایروبی گرگان رود در استان گلستان به طور کامل به انجام رسیده است، در خصوص اقدامات رسانه‌ای مرتبط تصمیم گیری لازم صورت گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.