سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسؤول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان قم مطرح کرد؛

بیش از ۲۲ هزار نفر به مراسم سی امین سالگرد رحلت امام (ره) اعزام می شوند

قدیری گفت: ۲۲ هزار و ۳۰۰ نفر از استان قم به مراسم سی‌امین سالگرد رحلت امام (ره) اعزام خواهند شد که این تعداد نسبت به سال قبل ۲ هزار و ۳۰۰ نفر افزایش داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛ابوالفضل قدیری مسؤول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان قم گفت: در دومین جلسه استانی هماهنگی سالگرد رحلت حضرت امام (ره) در مورد مسائل حمل و نقل و ترابری، فرهنگی، امنیتی و... تبادل نظر صورت گرفت و تصمیم گرفته شد هر دستگاه با توجه به وظایف محوله اقداماتی را انجام دهد.

وی بیشترین حجم کاری ستاد را بر دوش کمیته اعزام عنوان کرد و گفت: برنامه امسال با استقبال خوبی از طرف مردم روبرو شد و امسال ۲۲ هزار و ۳۰۰ نفر زائر به مراسم سالگرد رحلت حضرت امام (ره) اعزام خواهند شد که این تعداد نسبت به سال گذشته ۲ هزار و ۳۰۰ نفر افزایش داشته است.

مسؤول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان قم خاطرنشان کرد: برای جابجایی این تعداد زائر به ۶۳۰ دستگاه اتوبوس نیاز داریم و تامین این تعداد خودرو جدیت و پیگیری بیشتری را از جانب اعضای ستاد می‌طلبد.

قدیری یادآور شد: در سه سال گذشته که مراسم سالگرد رحلت امام (ره) در ماه مبارک رمضان برگزار شد، ۸ استان به صورت گسترده حضور داشتند بنابراین برای تهیه اتوبوس می‌توانیم از ظرفیت استان‌های دیگر استفاده کنیم.

وی زمان اعزام زائرین در شهر قم را روز سه شنبه ۱۴ خرداد بعد از نماز ظهر و عصر از مبادی مشخص شده و در روستا‌ها از ساعت ۱۰ صبح اعلام کرد.

وی اظهار کرد: پس از مراسم ارزیابی لازم توسط ناظرین ستاد بوسیله چک لیست‌های مشخص صورت می‌گیرد تا نواقص احتمالی این مراسم برای سال بعد برطرف شود.

انتهای پیام/الف

اعزام بیش از ۲۲ هزار نفر به مراسم سی امین سالگرد رحلت امام (ره)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.