سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ثبت احوال استان سمنان:

تا کنون در استان سمنان ۴۴۰۰۰۰ نفر کارت ملی دریافت کرده اند/ملاک رای گیری در انتخابات شناسنامه است

مدیرکل ثبت احوال استان سمنان گفت: ۵۴۰۰۰۰ نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در استان وجود دارد که تا کنون ۴۴۰۰۰۰ نفر کارت ملی دریافت ک رده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباس قندالی مدیرکل ثبت احوال و عضو ستاد انتخابات استان گفت: ملاک رای گیری در انتخابات شناسنامه است و خوشبختانه مشکلی در این زمینه در استان وجود ندارد و ۴۵ درصد افراد واجد شرایط تعویض شناسنامه در استان ( ورود به ۱۵ سالگی ) شناسنامه جدید دریافت نموده اند. 

وی با بیان اینکه تا کنون برای ۲۴۰۰۰۰نفر از شهروندان شناسنامه قدیمی تعویض و شناسنامه مکانیزه صادر شده است افزود: تا پایان سال ۵۰۰۰۰ شناسنامه جدید تعویض خواهد شد .

قندالی ادامه داد: طبق روال تمامی دوره های انتخابات، در این دوره نیز ادارات ثبت احوال در سراسر استان در ایام انتخابات حداکثر خدمات را ارائه خواهند نمود.

عضو ستاد انتخابات استان سمنان اظهار داشت: ۵۴۰۰۰۰ نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در استان وجود دارد که تا کنون ۴۴۰۰۰۰ نفر کارت ملی دریافت کرده اند و از ۱۰۰۰۰۰ نفر باقی مانده نیز تعداد ۳۰۰۰۰ نفر واجد شرایط انتخابات نیستند اما کارت ملی آنها صادر می شود .

محمد مبین ، رئیس کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات استان هم در این جلسه گفت: پس از صدور ابلاغ رئیس کمیته حراست ، احکام اعضای کمیته صادر شده است و شرح وظایف محوله تعیین و اطلاع رسانی گردید.

وی افزود: بازدید از بخشداری ها و فرمانداری ها در دستور کار این کمیته است  و تلاش خواهیم کرد تا با بسیج کلیه امکانات شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند باشیم.

مدیرکل حراست استانداری سمنان در پایان ابراز داشت: ارائه آموزش های لازم و اقدامات پیشگیرانه اندیشیده شده و در موعد مقرر به انجام خواهد رسید .

انتهای پیام / گ 

اولین جلسه ستاد انتخابات استان سمنان برگزار شد 

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.