سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی:

پیش از وقوع هرگونه تخلفی در ساختار اداری باید پیشگیری لازم انجام گیرد

استاندار خراسان رضوی گفت:حراست به عنوان چشم بینای مدیران در دستگاه‌های اجرایی باید پیش از وقوع هرگونه تخلفی پیشگیری لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی‌رضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در گردهمایی مدیران حراست دستگاه‌های اجرایی استان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: به فرموده پیامبر اکرم (ص)، امنیت و عافیت دو نعمت بسیار بزرگی است که انسان در صورت برخورداری از آن ها، در مسیر پشرفت و تکامل قرار می‌گیرد.

وی از نیرو‌های حراست به عنوان چشم بینای مدیران در دستگاه‌های اجرایی یاد  و تصریح کرد: در صورتی که ساختار حراست در ادارات و دستگاه‌ها عملکرد موفقی داشته باشد، ضمن دستیابی به سلامت اداری و جلوگیری از فساد، رضایتمندی مردم را شاهد خواهیم بود.

استاندار خراسان رضوی گفت: حفظ آبروی افراد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و قطعا مدیران حراست دستگاه‌های اجرایی در رسیدگی به مسائل حفاظتی و حراستی، به این موضوع توجه ویژه‌ای خواهند داشت.

رزم حسینی با بیان اینکه پیش از وقوع هرگونه تخلفی باید از وقوع آن پیشگیری شود، افزود: البته در صورت کشف کوچکترین تخلفی در دستگاه‌های اجرایی و بدنه نظام اداری باید با افراد خاطی برخورد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات ناشی از نظام فرسوده اداری کشور اشاره  و تصریح کرد: متاسفانه در نتیجه عدم اصلاح ساختار اداری کشور، ضمن ایجاد فساد در برخی از بخش ها، شاهد ایجاد نارضایتی در بین مردم و سلب اعتماد عمومی نسبت به عملکرد دستگاه‌های اجرایی هستیم.
 
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه نباید به مجاهدان اقتصادی نگاه منفی داشت، گفت: برخی اینگونه تعبیر می‌کنند که سرمایه گذاران زالوصفت یا غارتگر هستند درحالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب، کارآفرینان عابدین هستند و باید آن‌ها را تکریم کرد.

رزم حسینی افزود: با اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی به دنبال ایجاد همدلی بین ارکان حاکمیت در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و فراهم شدن بستر‌های لازم برای توسعه و آبادانی استان هستیم.

وی تصریح کرد: با کمک شرکت‌های توسعه گرا به عنوان معین‌های اقتصاد مقاومتی، سیاست توازن منطقه‌ای و توسعه جوامع محلی در دستور کار قرار گرفته است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

نباید به مجاهدان اقتصادی نگاه منفی داشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.