سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«تاریخ فشرده شعر نو» تا دوماه آینده به بازار می آید

حمیدرضا شکارسری شاعر گفت:یکی دو کتاب در دست نگارش دارم یکی از کتاب هایم با عنوان «تاریخ فشرده شعر نو» است.

حمیدرضا شکارسری شاعر درگفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتشار اثر جدیدش گفت:دو کتاب در دست نگارش دارم یکی از کتاب هایم با عنوان « تاریخ فشرده شعر نو » است که امیدوارم ظرف دو تا سه ماه آینده این کتابم به پایان برسد و منتشر شود .

وی با بیان اینکه قرار است کانون اندیشه جوان کتابم را با عنوان « تاریخ فشرده شعر نو » منتشر کند، گفت:این کتابم به دنبال کتاب دیگرم با عنوان « سایه روشن های روشن » که در این انتشاراتی منتشر شده بود، چاپ خواهد شد.

شکارسری با بیان اینکه محوریت اصلی کتاب « تاریخ فشرده شعر نو » ، تعریف شعر، تعریف شعر نو، نهله های مختلف شعر نو، تاریخچه ای از شعر نو از مشروطه تا امروز و چهره های مطرح شعر نو نوشته شد،افزود: مجموعه ای از ۲۰۰ تا ۳۰۰ شعر نو را که تمام سه خطی هستند آماده کردم که این کتابم را با عنوان « شکل های نو » منتشر می کنم. هم اکنون با مشورت دوستان شاعرم این شعرها را گزینش می کنم. چون هنگامی که شعر را می نویسید تنها آن را نوشته اید پس از اینکه نوشتن تمام شد به ویرایش و گزینش نیاز دارد که این کار را هم اکنون با دوستانم انجام می دهم.

این شاعر با اشاره به اینکه هنوز انتشاراتی « شکل های نو » مشخص نیست، اظهار داشت: در حال آماده کردن شکل نهایی « شکل های نو » هستم شاید این مجموعه شعرم را در انتشارات سیب سرخ منتشر کنم. کتاب دیگرم مجموعه شعری با عنوان « جای خالی آسمان » است. این کتابم مجموعه ۸۰ تا ۹۰ شعرم را در بر می گیرد که با موضوعات مختلف عاشقانه، اجتماعی و فلسفی سروده شده اند. با نشر چشمه برای انتشار این کتابم صحبت کردم و امیدوارم تا پایان سال جاری یا نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال آینده منتشر شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.