سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه تسهیلات کم بهره به کشاورزان در کهنوج

مدیر جهادکشاورزی کهنوج گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی کم بهره در زیربخش‌های کشاورزی به مدیریت جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  حیدری مدیر جهادکشاورزی کهنوج گفت: بر اساس دستورالعمل اجرایی تسهیلات بانکی در خصوص برنامه تولید و اشتغال بخش کشاورزی و تفاهم نامه مشترک سازمان برنامه و بودجه، وزارت جهاد کشاورزی و صندوق توسعه ملی، تسهیلاتی تا سقف یکصد میلیارد ریال در کارگروه استانی به طرح‌های دارای توجیه فنی، اختصاص می‌یابد.

وی گفت: پرداخت تسهیلات در قالب، محصولات گلخانه‌ای، شیلات و آبزیان، گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، محصولات دامی، خدمات فنی و مشاوره‌ای مرتبط با کشاورزی، دامپزشکی و گیاه پزشکی، ساماندهی کسب و کار‌های نوپا و دانش بنیان مرتبط با کشاورزی، مکانیزاسیون و مدرن سازی کشاورزی، کسب و کار‌های بازرگانی امکانپذیر خواهد بود.

حیدری گفت: سود این تسهیلات ۷ درصد بوده و بازپرداخت آن پنج ساله خواهد بود که ۶ ماه دوره ساخت و ۶ ماه تنفس نیز به آن افزوده خواهد شد.

مدیر جهادکشاورزی کهنوج بیان کرد:با مراجعه به سامانه سیتا، هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت درخواست، بارگذاری مدارک و دریافت کد رهگیری اقدام، تا نسبت به بررسی اولیه درخواست متقاضیان از طریق کارگروه شهرستانی و ارسال پرونده‌ها به کمیسیون مربوطه جهت اعطای تسهیلات اقدام گردد.

انتهای پیام/س

دریافت تسهیلات بانکی کم بهره در کهنوج

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.