سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نام نویسی سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر در سیستان و بلوچستان آغاز شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: مهلت نام نویسی در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر از امروز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت‌هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند تا ۳۱ تیر می‌توانند در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر نام نویسی کنند.

وی افزود: این جشنواره هر سال با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب برترین آنان و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه بویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضا‌های کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور، ترویج فرهنگ کار، کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نام نویسی در سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر از هشتم خرداد آغاز شده است، گفت: همه کارآفرینان می‌توانند از این تاریخ به مدت یک ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.karafarinanebartar.ir نسبت به ثبت‌نام، تکمیل فرم‌های مربوطه و ارسال مستندات اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان و یا ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع

سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.