سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی پروژه بازسازی بازارچه مرزی جوانرود

مدیر امور آبفای شهری جوانرود اعلام کرد: پس از تجهیز کارگاه یک روزه عملیات اجرایی پروژه بازسازی و لوله گذاری بازارچه مرزی جوانرود امروز یکشنبه آغاز شد.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی رحمانی گفت: لاین شرقی بازارچه در اثر نفوذ آب‌های سطحی کانال شهرداری به زیر ساخت‌های تاسیساتی شبکه آب خسارات وارد نمود که امروز خوشبختانه پس از بررسی سازوکار اجرایی به مرحله اجرا رسید و هم اکنون درحال انجام است.

وی با تأکید بر لزوم همکاری و همراهی فضا‌های خبری و کانال‌های مجازی جهت همگامی و همراهی مردم با اجرای پروژه‌های عمرانی و سپاس از زحمات مدیران کانال‌ها و تشکر از صبر و بردباری مردم، از دست اندرکاران حوزه‌های اطلاع رسانی و فضای مجازی خواست تا از درج شایعات و اخبار بی محتوا و غیر کارشناسانه پرهیز نمایند و اخبار مربوطه را از طریق روابط عمومی یا مدیر امور آبفای شهر جوانرود پیگیری نمایند.

مدیر امور آبفای شهری جوانرود افزود: درصورتیکه مدیران محترم کانال‌هایی فضای مجازی پیگیر دریافت اخبار صحیح باشند این امور به عنوان وظیفه از این موضوع استقبال می‌نماید و همکاری لازم را به عمل خواهد آورد.

انتهای  پیام/ز

 

عملیات اجرایی پروژه بازسازی و لوله گذاری بازارچه مرزی جوانرود امروز یکشنبه آغاز شد

برچسب ها: اب ، وزارت نیرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.