سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاوران کمک دهندگان به تسهیل رشد همه جانبه دانش آموزان با نیازهای خاص

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی گفت: مشاور با شناخت دانش آموزان با نیازهای خاص می تواند به تسهیل رشد همه جانبه دانش آموزان کمک کند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ محمود عسکری، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی گفت: مشاوران در مدارس ویژه به عنوان عضوی از تیم آموزشی-توانبخشی با شناخت تفاوت های فردی بین دانش آموزان می تواند زحمات طولانی مدت معلمان و سایر کارکنان مدرسه را اثر بخش تر سازد.

محمود عسکری افزود: مشاور با شناخت دانش آموزان با نیازهای ویژه، با ایجاد تغییر در رفتار دانش آموزان و تامین بهداشت روانی مناسب برای آنها و برقراری رابطه بین دانش آموزان، معلمان و خانواده ها می تواند به تسهیل رشد همه جانبه دانش آموزان کمک کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی ضمن اشاره به نامگذاری ۹ اردیبهشت ماه در ایران به نام روز روانشناسی و مشاوره بیان کرد: گرامی داشت روز روانشناس و مشاور باعث می شود تا به اهمیت و نقش موثر روانشناسی در زندگی افراد بیش از پیش تاکید شود.

وی افزود: به همین مناسبت مطالب علمی برگرفته از تحقیقات جدید با موضوع بیش فعالی دانش آموزان حاوی شیوه های رفتار، کنترل و آموزش به کودکان بیش فعال آماده و مصادف با روز روانشناس و مشاور جهت مطالعه همکاران و برگزاری مسابقه کتابخوانی با همین عنوان ویژه مشاوران و کارکنان مدارس نیازهای ویژه، به مدارس ارسال گردید.

عسکری تصریح کرد: در پایان اردیبهشت ماه نیز آزمون آنلاینی از محتوای ارسال شده در دو سطح ویژه مشاوران و ویژه معلمان و دبیران مدارس نیازهای ویژه برگزار گردید.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی یادآور شد: ۱۱۰ نفر از همکاران مدارس ویژه در این آزمون شرکت نمودند که درنهایت از بین همکارانی که نمره بالای ۶۰ درصد را کسب نمودند، ۱ نفر در بخش مشاوران و ۵ نفر در بخش معلمان به قید قرعه انتخاب و به آنان جوایزی اهداء شد.

انتهای پیام/ت

معرفی نفرات مسابقه کتاب خوانی، ویژه کارکنان مدارس نیازهای ویژه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.