سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی؛

پلیس، ۱۱ مجرم سابقه دار در اندیمشک را غافلگیر کرد

جانشین فرماندهی انتظامی اندیمشک گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان، ۱۱ مجرم سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حمید بهبودی، جانشین فرماندهی انتظامی اندیمشک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در راستای ارتقاء طرح امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی توسط ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان اجرا شد.

وی بیان داشت: در این عملیات که پس از هماهنگی با مرجع قضائی و شناسایی پاتوق‌ها صورت گرفت، باند ۴ نفره سارقان مسلح تحت تعقیب، باند ۳ نفره توزیع کننده موادمخدر، ۲ سارق منزل، یک سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و یک خرده فروش موادمخدر، مجموعا ۱۱ مجرم سابقه دار در چند عملیات غافلگیرانه مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ بهبودی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک تیغه خشاب کلت کمری به همراه ۹ فشنگ جنگی، ۲ دستگاه خودرو پراید و پژو بکار گرفته شده در سرقت‌های مسلحانه، ۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و ۱۷ گرم موادمخدر از نوع حشیش کشف گردید.

جانشین فرماندهی انتظامی اندیمشک در پایان از تعامل و همکاری ارزنده شهروندان با پلیس تقدیر و تاکید کرد: طرح پاکسازی نقاط آلوده با قوت بیش از پیش به منظور افزایش امنیت عمومی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

دستگیری مجرمان سابقه دار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.