سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شایعه افطاری سلطانی فر به نمایندگان مجلس و لغو استیضاح

۲ تن از نمایندگان مجلس از احتمال جدی نبودن بحث استیضاح وزیر ورزش و جوانان خبر دادند.

علی رضا سلیمی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در مورد شایعه افطاری سلطانی فر به برخی نمایندگان خانه ملت گفت:

مهمانی افطاری سلطانی فر برای نمایند گان مجلس را من هم شنیده ام اما صحت آن را نمی دانم اما در این مورد باید بررسی کنم.

وی ادامه داد: با این شرایط بحث استیضاح وزیر ورزش و جوانان جدی نیست و طبق اطلاع من برخی از نمایندگان امضای خود را پس گرفته اند.

شیویاری: اگر نمایند گان بعد از افطاری سلطانی فر امضایشان را پس بگیرند غیر اخلاقی است/ پس گرفتن امضا حق نماینده مجلس است

شیویاری نماینده شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد استیضاح وزیر ورزش و جوانان گفت: بعد از توضیحات وزیر ورزش و جوانان طبیعی است که برخی از نمایندگان امضای خود را برای استیضاح پس بگیرند و این حق نمایند گان و از وظایف قانونی آنهاست که در صورت قانع شدن باید امضای خود را پس بگیرند.

وی در مورد رابطه پس گرفتن امضای برخی نمایندگان پس از افطاری سلطانی فر گفت: باید دید برخی از نمانیدگان بعد از مراسم افطاری امضای خود را پس گرفته اند یا خیر ؟ به هر حال بنده سعی می کنم در اینگونه مجالس که بوی لابی می دهد حضور نداشته باشم و بعید می دانم این مراسم ارتباطی به پس گرفتن امضا ها داشته باشد البته من هم امضای خود را پس گرفتم اما همان دو روز اول و بعد از جلسه با سلطانی فر و پاسخ های او در مورد حوزه شهری میانه قانع شدم و امضایم را پس گرفتم.


بیشتر بخوانید:

حسن‌نژاد: طرح استیضاح سلطانی‌فر اعلام وصول نشد/ عذرخواهی بابت قصور در عملکرد وزیران باید علنی باشد نه زبانی/ سرمان برود امضایمان را پس نمی‌گیریم


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.