سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احسانی: پیوستن افشار به هایپر شهر قطعی نیست

سرپرست تیم فوتسال هایپر شهر شاهین شهر درباره پیوستن سعید افشار به این تیم گفت: در حال مذاکره هستیم و پیوستن او به تیم قطعی نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال هایپر شهر شاهین شهر که در فصل قبل در دسته یک فوتسال بازی می‌کرد و موفق شد که در بازی آخر خود در فینال تیم سفیر گفتمان تهران را شکست دهد و برای اولین بار پا به رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بگذارد.

هایپر شهر شاهین شهر برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر با چند بازیکن در حال گفتگو و مذاکره است که هنوز پیوستن بازیکنی به این تیم قطعی نشده است.

آن طور که در خبر‌ها آمده است، سعید افشار بازیکن فصل گذشته تیم گیتی پسند اصفهان به تیم هایپرشهر شاهین شهر پیوسته است. اما احسان احسانی سرپرست تیم فوتسال هایپرشهر شاهین شهر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیوستن افشار به این تیم و هم چنین شرایط نقل و انتقالات این تیم گفت: پیوستن سعید افشار به تیم هایپرشهر شاهین شهر هنوز قطعی نشده است و باشگاه در حال مذاکره و گفتگو با این بازیکن است.

وی درباره این که آیا ابراهیم حسینی و علی رمضان پور دو بازیکن سابق تیم شهرداری ساوه با این تیم قرارداد امضا کردند افزود: خیر با این دو بازیکن هم هنوز قراردادی امضا نکرده ایم و باشگاه در حال مذاکره با این دو بازیکن است.

احسانی ادامه داد: قرار است امروز و فردا دو بازی تدارکاتی با تیم ملی امید و پاس قوامین داشته باشیم تا در این بازی‌ها این بازیکنان خود را نشان دهند و در صورت رضایت سرمربی، با این بازیکنان قرارداد امضا کنیم.

سرپرست تیم هایپرشهر شاهین شهر درباره وضعیت سرمربی این تیم گفت: سعید رستمی قرار است که دراین فصل هم هدایت تیم هایپرشهر شاهین شهر را بر عهده داشته باشد.

احسانی در پایان صحبت هایش گفت: باشگاه هایپرشهر علاقه دارد که تمام بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند و باید منتظر ماند و دید که در روز‌های آینده چه شرایطی پیش خواهد آمد.


بیشتر بخوانید:

تقی پور: پلی آف کردن لیگ برتر فوتسال به مسابقات هیجان بخشید

تمرین تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال برگزار شد

بی غم: بازیکن خارجی نخواهیم گرفت / برای برپایی اردو به جزیره کیش خواهیم رفت


انتهای پیام/

صحبت‌های احسان احسانی درباره شرایط تیم هایپرشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.