سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت اسکواش استان یزدخبر داد:

یزد میزبان مسابقات بین المللی اسکواش

رئیس هیئت اسکواش استان یزد گفت: مسابقات قهرمانی بین المللی اسکواش ۲۹ خردادماه به میزبانی یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد‌علی نگهی رئیس هیئت اسکواش استان یزد از برگزاری مسابقات بین المللی اسکواش یزد ۲۹ خرداد ماه در استان خبرداد و گفت: ورزشکاران برتر دنیا در مسابقات بین المللی اسکواش یزد شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات با پرداختن هزینه در فدراسیون جهانی به ثبت رسیده است، افزود: شرکت کنندگان برای حضور در مسابقات بین المللی اسکواش یزد جونیوز باید در سایت اعلام شده ثبت نام کنند.

نگهی ادامه داد: این دوره از مسابقات در دو بخش برادران و خواهران و در چهار رده زیر ۱۹ سال برگزار می‌شود که طبق پیش بینی‌ها احتمال می‌دهیم که در این دوره قریب به ۲۵۰ ورزشکار حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۰ ورزشکار از استان یزد در مسابقات بین المللی اسکواش یزد جونیوز ثبت نام کردند تصریح کرد: در این دوره از مسابقات ورزشکاران بیشتری تا روز‌های پایانی برای حضور در رقابت‌ها ثبت نام خواهند کرد.

رئیس هیئت اسکواش استان یزد گفت: ورزشکاران دیگر استان‌ها هم می‌توانند به صورت تیمی و هم به صورت مستقل در مسابقات بین المللی اسکواش یزد جونیور ثبت نام و شرکت کنند.

انتهای پیام/ی

مسابقات بین المللی اسکواش به میزبانی یزد  برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.