سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند قاچاق موادمخدر در ایرانشهر /توقیف پژو ۴۰۵ با قریب به نیم تن تریاک

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت:در عملیاتی مشترک پیس ایرانشهر با پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان در بازرسی از یک دستگاه پژو ۴۰۵ بیش از ۴۹۹ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: شب گذشته با کسب خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان مبنی بر جابه جایی محموله مواد مخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق با یک دستگاه پژو ۴۰۵ از مناطق مرزی به شهر ایرانشهر بلافاصله تیم‌هایی از ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با یک سری کار اطلاعاتی خودرو حامل مواد را ساعت ۲۲:۴۷ دقیقه شب در محدوده خیابان شهید مرادی شناسایی که راننده خودرو به محض مشاهده ماموران پلیس شروع به تیراندازی و با سرعت بالا به سمت خیابان "کلینگ" متواری شد.

سردار قنبری تصریح کرد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر بلافاصله به تعقیب خودرو پرداخته که پس از طی مسافتی خودرو حامل مواد در تقاطع خیابان "اعظم خانی" از جاده منحرف پس از برخورد با جدول خیابان متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: سرنشینان خودرو پس از لحظاتی درگیری با عوامل انتظامی با تنگ شدن عرصه بر خود، محموله مواد را رها و با استفاده از تاریکی شب به سمت نخلستان‌های حاشیه شهر متواری شدند.

سردار قنبری با اشاره به کشف ۴۹۹ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در بازرسی از خودرو پژو خاطر نشان کرد: با توجه به سرنخ‌های به دست آمده تلاش برای دستگیری اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

کشف مواد مخدر در ایرانشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.