سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاربران همزمان با سومین شب قدر نوشتند:

#ظهور_والاترین_تقدیر/ هر که آرد دست حاجت نزد تو، بارالها درد او درمان نما

کاربران فضای مجازی همزمان با فرارسیدن بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان هشتگ #ظهور_والاترین_تقدیر داغ کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب قدر جلوه‌ای روشن از مهربانی و رأفت بی‌انتهای خدای متعال است، زیرا حضرت حق همیشه برای بخشیدن بندگان خویش از هر بهانه‌ای استفاده می‌کند.

بهترین و والاترین تقدیر برای ما در زمان غیبت، نزدیک شدن به امام زمان(عج) و دوستی و محشور شدن با ایشان است. خودِ آن حضرت(عج) در زیارت رجبیه فرمودند: «از خدا بخواهید که با من باشید و در عیش و نوش تان هم با من شریک باشید». اینکه می‌فرمایند در عیش و نوش‌هایتان هم پیش من باشید، خیلی مهم است. مفهوم این فرمایش را تنها کسی درک می‌کند که به «خودشناسی» رسیده باشد.

کاربران فضای مجازی در آستانه فرارسیدن بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان همزمان با سومین و آخرین شب قدر که برتر از هزار ماه است، با هشتگ #ظهور_والاترین_تقدیر از خواسته قلبی خود برای فرارسیدن زمان ظهور  امام زمان(عج) نوشتند. کاربران در تلاش هستند تا با یادآوری این فرصت تاکید کنند که شب قدر فرصتى براى طلب بخشش و مغفرت است؛ شبى که در آن گذشت یک سال و دستاوردهای حاصل از اتفاقات متفاوت  آن‌ مرور می‌شود.

در ادامه نمونه‌هایی از پست‌های منتشرشده با هشتگ #ظهور_والاترین_تقدیر و دلنوشته‌های کاربران به مناسبت فرارسیدن این شب را می‌توانید بخوانید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.