سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت ایلام خبر داد؛

پرداخت بیمه بیکاری به ۴۵ کارگر کارخانه نورد ایوان

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت ایلام با اشاره به آخرین وضعیت تعطیلی کارخانه نورد ایوان گفت: ۴۵ کارگر این کارخانه هم اکنون بیمه بیکاری می‌گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،یارالله نصیری رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت ایلام گفت: کارخانه فولاد نورد ایوان که در زمینه تولید انواع میلگرد آج‌دار در شهرستان ایوان فعالیت دارد و به دلیل برخی از مشکلات حدود دو ماه است که تعطیل شده و تلاش می‌شود با همکاری دستگاه‌های مربوطه و قضائی این شهرستان مشکل به زودی رفع شود.

وی با اشاره به اینکه ۴۵ کارگر این کارخانه که بعد از تعطیلی بیکار شدند برای گذران زندگی تا فراخوان مجدد کار بیمه بیکاری دریافت خواهند کرد، اظهار کرد: به منظور تسریع در حل مشکلات حقوقی شرکت و شرکا از طریق دادگستری ایوان نیز پیگیری‌های لازم به عمل آمده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت ایلام بیان کرد: تاکنون مسئولان ارشد استان برای راه اندازی مجدد این واحد مذاکرات و جلساتی با سهامداران این واحد تولیدی داشته، ولی آنچه مشخص است اینکه دلیل تعطیلی کارخانه اختلافات بین شرکا بوده و ارتباطی به کم کاری و یا اهمال مدیران سازمان‌های متولی ندارد.

کارخانه نورد ایوان یکی از واحد‌های تولیدی بزرگ در استان ایلام است که زمینه اشتغالزایی جوانانی زیادی را فراهم کرده، اما دو ماهی است به دلایل مختلف تعطیل شده و علاوه بر توقف تولید، ۱۰۰ کارگر این واحد تولیدی نیز از کار بیکار شده اند.

این کارخانه که سال ۱۳۹۰ احداث شده، بزرگترین تولیدکننده انواع میلگرد آجدار فولادی در منطقه غرب کشور، با ظرفیت تولید ۱۵۰ هزار تن و تولید شمش به ظرفیت ۲۰۰ هزار تن سالانه است.

انتهای پیام/ د

دریافت بیمه بیکاری توسط کارگران کارخانه نورد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.