سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس تنگستان:

خودروی تصادف دیشب شوتی نبود

فرمانده انتظامی تنگستان گفت: خودروی تصادف دیشب در جاده ساحلی بوشهر-دلوار، شوتی نبود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ حسین خواجه افزود: تصادف ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه دیشب (دوشنبه ۶ خرداد) در جاده ساحلی بوشهر-دلوار، بین یک دستگاه خودرو پژو۴۰۵ و یک دستگاه موتورسیکلت رخ داد که باعث مصدومیت موتورسوار و ترک‌نشین موتورسیکلت شد.

او بیان کرد: کارشناسان پلیس راه در همان لحظات اولیه در صحنه حاضر شدند و هر دو وسیله نقلیه بلافاصله به پارکینگ انتقال یافت.

فرمانده انتظامی تنگستان ادامه داد: خبرهای فضای مجازی درباره‌ اینکه این خودرو شوتی بوده صحت ندارد و این خودرو هیچ‌کالایی حمل نمی‌کرده و شوتی نبوده است.

خواجه گفت: راننده این خودرو پس از تصادف در انتقال مصدومان به مرکز درمانی همکاری داشته است.

وی همچنین با اشاره به نقش موثر کلاه ایمنی در کاهش شدت ضربه به موتورسواران، یادآور شد: موتورسوار و ترک نشین موتورسیکلت در حادثه دیشب کلاه ایمنی نداشتند.

اعتراض مردم به حضور خودروهای شوتی

برخی از مردم روستای خورشهاب دیشب پس از تصادف، در جاده حضور یافتند و اعتراض خود را درباره فعالیت خطرآفرین خودروهای شوتی در این جاده اعلام کردند.

 اگر چه بر اساس اعلام پلیس خودرو تصادف دیشب شوتی نبوده، اما مردم این روستا و دیگر مناطق اطراف جاده ساحلی بوشهر-دلوار نسبت به فعالیت خودروهای شوتی که باعث سوانح فراوانی شده‌اند، انتقاد دارند.

فرماندار تنگستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در این باره گفت: مردم برای اطلاع از تصادف به جاده آمده بودند و دقایقی در محل حادثه بودند و اعتراض خود را هم بیان کردند اما این اتفاق منجر به بسته شدن جاده نشد.

عبدالحسن رفیعی پور افزود: خودروهای شوتی باعث تصادفات فراوانی در جاده ساحلی بوشهر-دلوار شده‌اند و عامل مهم تصادفات منجر به فوت در این جاده، فعالیت همین خودروهاست.

وی ادامه داد: قرار است برای کاهش سرعت این خودروها و پیشگیری از حوادث، سرعت کاه در حوالی روستای خورشهاب نصب شود.

انتهای پیام/ک

خودروهای خطر آفرین شوتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.