سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ماه مبارک رمضان؛

بیش از ۲۷ هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شد

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون بیش از ۲۷ هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی اصغر حسنی مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون بیش از ۲۷ هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شده است.

وی با بیان اینکه طرح تشدید بازرسی تیم‌های بهداشت محیط از ۱۴ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۷ خرداد ادامه دارد، ادامه داد: در این مدت ۱۹۸ تیم بازرسی در قالب ۳۸۳ کارشناس بر عملکرد مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی اماکن عمومی نظارت دارند.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اولویت نظارت بر این اماکن بر فعالیت‌های ماه مبارک رمضان باز می‌گردد، ضمن این که از کلیه مواد غذایی ریسک پذیر مانند شله، حلیم، زولبیا و بامیه، نمونه برداری‌های لازم با هماهنگی با اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه انجام می‌شود.

حسنی  افزود: در این مدت بیش از ۲۴ هزار و ۶۹۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف و فاسد شناسایی و معدوم شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت یک هزار و ۵۱۲ مورد نمونه برداری میکروبی از آب و استخر، ۲۵ هزار و ۳۴۸ مورد کلرسنجی از آب آشامیدنی و استخر و ۱۳هزار و ۳۱۵ مورد سنجش با تجهیزات پرتابل انجام شده است.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند مراتب را با شماره ۱۹۰ اطلاع دهند تا کارشناسان بهداشتی در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.
 
انتهای پیام//ف.ش

 

در ماه رمضان بیش از ۲۴ هزار کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف معدوم شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.