سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رزمگر:بازیکنان فعال، با تجربه و جوانی به تیم ملی دعوت شدند/ شرایط دشواری داریم

کارشناس هندبال کشورمان بیان داشت:اگر نتوانیم به المپیک برویم و سهمیه بگیریم خیلی مهم نیست، زیرا شرایط بسیار دشواری داریم.

عزت الله رزم گر کارشناس و پیشکسوت هندبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این روز‌های ملی پوشان بیان داشت: بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شدند از بازیکنان فعال، با تجربه و جوانی هستند که با نظر کادر فنی در اردو حضور دارند و می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.

نگران وضعیت لژیونر ها هستیم

او در ادامه افزود: برای اردوی‌های تیم ملی بیشتر نگران وضعیت لژیونر‌های هستیم، زیرا کار سختی داشتند و در این فصل از رقابت‌ها تحت فشار بودند و برخی دچار آسیب دیدگی هم شده اند و ممکن است به دلیل همین فشار هم دچار آسیب دیدگی شوند.

اگر سهمیه المپیک هم نگیریم خیلی مهم نیست زیرا شرایط دشواری داریم

کارشناس هندبال کشورمان ادامه داد: فدراسیون مطمئنا برنامه‌های خوبی برای تیم ملی و ملی پوشان دارد. به هر صورت بازیکنانمان نزدیک به ۸۰ روز پس از تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر تمرینی نداشتند و حالا باید تمرینات خوبی را انجام دهند تا آماده مسابقات پیش رو شوند. ما ۵ ماه فرصت داریم که زمان خیلی زیادی نیست و کار سختی برای رقابت‌های انتخابی المپیک داریم. با این حال معتقدم اگر هم نتوانیم به المپیک برویم و سهمیه بگیریم خیلی مهم نیست، زیرا شرایط بسیار دشواری داریم.

قطر روی کاغذ بهترین تیم آسیاست

رزمگر درباره کیفیت رقیبان تیم ملی در قاره کهن اظهار داشت:روی کاغذ تیم هندبال قطر به واسطه حضور چند ملیتی‌ها بهترین تیم آسیاست، ولی تیم‌هایی مانند بحرین، عربستان و کویت هم شرایط خوبی دارند. بحرینی‌ها به هر حال مدت‌ها است که تمرینات خوبی دارند و حالا هم در اردوی اروپایی به سر می‌برند. عربستان هم در چند سال گذشته فعالیت‌های خوبی را اغاز کرده و شرایط خوبی دارد و کویت هم پس از مدت‌ها که تعلیق بود دوباره به مسابقات برگشته است و تمرینات خوبی دارد.

او افزود: متاسفانه کار سختی داریم وو همه تیم‌های گروه ما در رقابت‌های انتخابی المپیک یعنی کویت، بحرین، عربستان و کره جنوبی رقیب ما هستند.

کارشناس هندبال کشورمان درباره انگیزه ملی پوشان عنوان داشت: بچه‌ها انگیزه خوبی دارند و هموراه بهترین تلاش را داشته اند همچنین فدراسیون هم از زمانی که علیرضا پاکدل روی کار آمده است شرایط خوبی دارد.


بیشتر بخوانید:

پاکدل: اردوی تیم ملی هندبال شرایط خوبی دارد

صمصامی: بازیکنان کمی افت داشتند/ رقیبانمان سرمایه گذاری زیادی انجام داده اند

پیگیری تمرینات ملی پوشان هندبال بدون حضور لژیونر‌ها

کرمی: مدتی از سطح اول آسیا دور بودیم/ تلاش می‌کنیم در جمع برترین‌های قاره کهن باشیم


انتهای پیام/

اظهارات کارشناس هندبال کشورمان در خصوص شرایط این روزهای این ورزش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.