سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز قدس/ #نه_به_معامله_قرن و روز وحدت برای آزادی قدس شریف

همزمان با نزدیک شدن به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، کاربران مطالب خود را با هشتگ‌های #نه_به_معامله‌_قرن و #نحو_القدس به اشتراک گذاشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کاربران فضای مجازی امسال با شعار و هشتگ اختصاصی #نه_به_معامله‌_قرن و #نحو_القدس به استقبال روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان می‌روند. پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب شب گذشته با انتشار پوستری بر این دو هشتگ تأکید کرد. 

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز دو روز پیش به مناسبت نوزدهمین سالگرد پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی و آزادی کامل لبنان (۲۵ مه ۲۰۰۰) و روز مقاومت و آزادی از اهمیت بالای روز قدس امسال به علت مصادف شدن با برخی تحولات منطقه‌ای سخن گفت و در رابطه با مساله فلسطین اظهار کرد: «امروز ملت فلسطین با بزرگ‌ترین توطئه برای حذف مواجه شده است. از همین رو عنوان اساسی روز قدس امسال، مقابله با معامله ترامپ است. به همین جهت جمعه آینده همایشی مردمی در ضاحیه جنوب بیروت به مناسبت روز جهانی قدس برگزار خواهیم کرد».

شایان ذکر است؛ معامله قرن چندی پیش از سوی ایالات متحده آمریکا در راستای روند صلح بین فلسطین و اسرائیل و پایان دادن به منازعات ۷۰ ساله مطرح شد. این طرح که به معامله بزرگ قرن مشهور است در مقابل واگذاری امتیازاتی به اسرائیل، با تشکیل یک کشور مستقل فلسطینی شامل نیمی از کرانه باختری، تمام نوار غزه و چند محله از بیت‌المقدس شرقی موافقت می‌کند. بر اساس این طرح شهر ابودیس نیز به عنوان پایتخت فلسطین در نظر گرفته خواهد شد. حالا کاربران در فضای مجازی هشتگ #نه_به_معامله‌_قرن راه انداخته‌اند تا مخالفت‌شان را به این طرح اعلام کنند.


بیشتر بخوانید: فارسی صحبت کردن سیدحسن نصرالله +فیلم


در ادامه نمونه‌هایی از پست‌های کاربران با دو هشتگ #نه_به_معامله‌_قرن و #نحو_القدس را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.