سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی رفسنجانی مطرح کرد؛

استقلال کشور در گرو احقاق حقوق مردم

رئیس شورای شهر تهران استقلال کشور را در رفاه مردم دانست و گفت: تلاش مسئولان برای احقاق حقوق مردم یکی از راه‌های رسیدن به استقلال کشور است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (سه‌شنبه هفتم خرداد ماه) برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس روایات احتمال دارد که شب بیست و سوم ماه رمضان که مصادف با امشب است، تقدیر یک ساله انسان‌ها رقم بخورد.

وی افزود: امشب در این زمان ممکن برای تفکر در معنی قدر انسان‌ها باید بدانند رعایت اندازه را در تمام مراحل کاری و زندگی خود مد نظر داشته باشند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: اوضاع کشور امروز مناسب نیست و در شرایط حساس و نابسامانی قرار دارد و مسئولان ما در این برهه زمانی از سال باید به این نکته توجه داشته باشند که شب قدر آن‌ها، در خدمت به مردم است و وظیفه آن‌ها این است که از پایمال شدن حقوق مردم جلوگیری کنند.

هاشمی رفسنجانی تأکید کرد: استقلال کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران در رفاه مردم این سرزمین است.


بیشتر بخوانید: نباید بگذاریم فاصله مسئولان با مردم زیاد شود


رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: طبق سنت حسنه قبل از اینکه شب قدر را آغاز کنیم، باید حلالیت بطلبیم و از مردم بخواهیم قصور ما را در خدمت رسانی ببخشند و از خدا بخواهیم در این شب به ما مسئولان توفیق خدمت بیشتر عطا کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.