سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیا افزایش قیمت مواد شوینده در راه است؟

تولیدکنندگان شوینده درخواست ۲۰ تا ۲۵ درصدی تعدیل قیمت‌ها را به سازمان‌های مربوطه ارسال کرده اند و به نظر می‌رسد با صدور مجوز‌ها قیمت‌های جدید شوینده اواخر خردادماه امسال اجرایی شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گویا باید منتظر افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی مواد شوینده نیز باشیم. آن گونه که جمشید فروزش دبیر انجمن تولیدکنندگان پودر شوینده در مصاحبه‌ای گفته است، تولیدکنندگان شوینده درخواست ۲۰ تا ۲۵ درصدی تعدیل قیمت‌ها را به سازمان‌های مربوطه ارسال کرده اند و به نظر می‌رسد با صدور مجوز‌ها قیمت‌های جدید شوینده اواخر خردادماه امسال اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت مواد اولیه و تغییرات قیمت ارز نیمایی هزینه تمام شده کالا‌ها را برای تولیدکنندگان افزایش داده است، گفت: نهاده‌های تولید به حدی قیمتشان افزایش پیدا کرده که تولیدکنندگان ملزم به افزایش قیمت برای ادامه فعالیت خود هستند.

شایان ذکر است که مطابق با مصاحبه مورخه ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ جمشید فروزش، مواد اولیه در صابون ۹۰ درصد، خمیردندان و اقلام آرایشی ۹۰ درصد، پودر شوینده دستی ۴۰ درصد و پودر شوینده ماشینی ۵۵ درصد از محل واردات تأمین می‌شود و بنابراین تغییرات قیمت ارز نیمایی قطعا بر روی هزینه تولید این محصولات و در نتیجه قیمت تمام شده آن‌ها تاثیرات چشمگیری را خواهد گذاشت.

منبع: تابناک

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۴۹ ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
به به فقط اين يکي مونده بود