سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رصد و پایش نهاده‌های دامی در قزوین

مدیر کل دامپزشکی استان قزوین در کمیته رصد و پایش نهاده‌های دامی گفت: کمیت و کیفیت مواد اولیه و نهاده‌های دامی وارداتی کنترل می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  حمید زینالی مدیر کل دامپزشکی استان قزوین در کمیته رصد و پایش نهاده‌های دامی گفت: بر اساس سیاست‌های ابلاغی، کنترل نحوه و میزان مصرف مواد اولیه داروها، مکملها، ویتامین‌ها و سایر ریز مغذی‌هایی که با ارز دولتی وارد کشور می‌شود بر عهده این اداره است.

زینالی افزود: موجودی مواد اولیه انبار‌ها و میزان تولید کارخانه‌های تولید دارو و مکمل دامی باید به دامپزشکی اعلام تا میزان دریافت مواد اولیه با تولید و عرضه محصول مقایسه و موارد نبود انطباق رسیدگی و گزارش شود.

وی اضافه کرد: بازدید‌های مشترک کارشناسان دامپزشکی با کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و پشتیبانی امور دام برای کنترل مواد اولیه وارداتی با ارز دولتی نقش بسزایی در کاهش قیمت محصولات تولیدی کارخانجات و هزینه تولید برای دامداران و مرغداران دارد.

این مقام مسئول از بهره برداران خواست از طریق شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ و یا سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ با دامپزشکی در ارتباط باشند.

انتهای پیام/ک

کمیت و کیفیت مواد اولیه و نهاده‌های دامی وارداتی کنترل می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.