سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست هم اندیشی پست و دفاتر پیشخوان

نشست هم اندیشی مدیران پست و دفاتر پیشخوان دولت استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، محمد علی چراغی، مدیرکل پست استان مرکزی در سخنانی ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) گفت: وظایف شرکت ملی پست به صراحت در اساسنامه مشخص شده و نماینده سازمان تنظیم مقررات کاملا به آن اشراف دارد.

محمد علی چراغی با بیان این که دولت الکترونیک کاهش پست نامه ها را در دنیا موجب گردیده افزود: با این روند پست های دنیا نیز الکترونیکی شده اند و بر این اساس  خدمات الکترونیکی در پست تقویت شده، و به سوی کالا و امانت جهت گیری نموده و خدماتی همچون پست لجستیک و تجارت الکترونیک را توسعه داده اند.

مدیر کل پست استان مرکزی با بیان این که ماموریت های پست در حال حاضر تغییر یافته بیان کرد: در حال حاضر خدمات پست در سه بعد فیزیکی، الکترونیکی و مالی ارائه می گردد.

وی همچنین با اشاره به تحول فضای رقابتی و کسب و کار پستی در این چند سال اظهار داشت: رقابت موجب ارائه بهتر خدمات مطابق با انتظارات مشتری می گردد.

چراغی دفاتر پیشخوان دولت را بازو و همراه پست خواند و گفت: شرکت ملی پست بیش از هر شرکت و سازمانی به تعامل با بخش خصوصی پرداخته به طوریکه تمام خدمات باجه ای پست در دفاتر پیشخوان قابل اجرا، و توزیع امانات پستی نیز به بخش خصوصی واگذار شده است.

در انتها مدیر کل پست استان مرکزی با اشاره به اساسنامه شرکت ملی پست، به عنوان فصل و الخطاب تصریح کرد: همه ما تابع قانون و مقررات هستیم و تمام وظایف به روشنی در قانون آمده است.

در ادامه هریک از حاضرین به بیان نظرات خود پرداختند.

گفتنی است، جلسه هم اندیشی پست و دفاتر پیشخوان دولت در سالن جلسات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد. در این نشست مهدوی مدیر کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات، چراغی مدیر کل پست استان، عباسی معاون فنی و بازرگانی پست استان، آباقری رئیس انجمن صنفی دفاتر پیشخوان دولت، نماینده اداره امور مالیاتی و برخی از مدیران دفاتر پیشخوان استان مرکزی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ت

دفاتر پیشخوان دولت، بازو و همراه پست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.