سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی طرح افطاری ساده در مسجد جامع عجب شیر

امام جمعه شهرستان عجب شیرگفت: طرح افطاری ساده در مسجد جامع شهرستان عجب شیر توسط خیرین برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام شربیانی امام جمعه شهرستان عجب شیر،با تأکید بر عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره برگزاری افطاری‌های ساده، یادآور شد: هر شب بعد از نماز جماعت مغرب و عشا میزبان مردم روزه دار با سفره سبز افطاری هستیم که هزینه‌های این طرح توسط خیرین تامین می شود، که جا دارد از خیرین عزیز دعوت کنیم ما را در اجرای هر چه بهتر این طرح یاری نمایند.

وی با اشاره به اجرای طرح افطاری ساده به مناسبت این ماه پر خیر و برکت تا یک روز مانده به عید سعید فطرخبر داد و افزود: با کمک خیران شهر اجرای طرح افطاری ساده به عموم مردم و روزه داران را برای چهارمین بار متوالی در ماه مبارک رمضان در مسجد جامع عجب‌شیر در حال اجرا است.

وی بر رواج افطاری ساده در جامعه تاکید کرد گفت: برپایی افطاری ساده سنت پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) بوده و باید فرهنگ افطاری ساده در جامعه و بین خانواده‏ها رواج یابد.

 امام جمعه شهرستان عجب شیر، با اشاره به برگزاری افطاری‌های ساده در ماه رمضان از سوی برخی اشخاص و نهادها، ادامه داد: در همین راستا و به همت خیران، طرح برپایی سفره‌های افطاری ساده در معابر و مساجد رونق گرفته که این امر نیز از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

 

انتهای پیام/

برگزاری طرح افطاری ساده در مسجد جامع عجب شیر

برچسب ها: رمضان98 ، افطاری ساده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.