سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طوفان و بارش رگباری باران در مناطق آران وبیدگل وکاشان

رئیس اداره هواشناسی کاشان گفت: از امروز تا آخر هفته در مناطق کاشان و آران و بیدگل وزش باد شدید و یا نسبتاً شدید، طوفان و بارش رگباری باران بروز می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس ارغوانی رئیس اداره هواشناسی کاشان ضمن اشاره به وقوع طوفان شب گذشته در کاشان اظهار داشت: از امروز تا آخر هفته در مناطق کاشان و آران و بیدگل وضعیت جوی هوا ناپایدار است به نحوی که این ناپایداری به صورت وزش باد شدید و یا نسبتاً شدید، طوفان و بارش رگباری باران بروز می‌کند.

وی با بیان اینکه بارش‌های رگباری باران بیشتر در مناطق کوهستانی نمود دارد، افزود: این بارش‌های رگباری باران بیشتر در مناطق قمصر و نیاسر خواهد بود، از لحاظ دمایی نیز امروز و فردا تغییر محسوس دمایی نداریم به نحوی که بیشینه و کمینه دمایی به ترتیب ۳۷ و ۲۱ درجه سانتی گراد است.

رئیس اداره هواشناسی کاشان با بیان اینکه از روز چهارشنبه با کاهش سه درجه‌ای دما رو به رو هستیم، ابراز داشت: با توجه به وزش‌های باد شدید در کاشان توصیه می‌شود تا مردم تا حد امکان از تردد در محیط‌های باز خودداری کرده و در غیر این صورت از عبور و مرور زیر درختان بلند و تیر‌های برق خودداری کنند و همچنین بیماران ریوی در هنگام عبور و مرور از ماسک و یا دستمال مرطوب استفاده کنند.

وی با بیان اینکه رانندگان باید با سرعت و فاصله مطمئنه رانندگی کنند، گفت: روستا‌ها و شهرک‌هایی که در مناطق کویری کاشان قرار دارند در هنگام بروز وزش باد‌های شدید با پدیده گرد و غبار نسبتاً شدید نیز همراه است و بر همین اساس این وضعیت موجب کاهش دید می‌شود.

ارغوانی ضمن اشاره به توصیه‌های قابل توجه به شهروندان اظهار داشت: لازم است مردم از حضور در فضا‌های باز گردشی و تفریحی پرهیز نموده و تردد کودکان و سالخوردگان در سطح شهر انجام نشود؛ همچنین از موتورسیکلت و دوچرخه نیز برای تردد استفاده نشود و در صورت طوفان شدید از پل‌های عابر پیاده استفاده نکنند.

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای کاشان

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.