سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا ۲ ماه آینده؛

چشم انتظاری پل نهم اهواز برای بهره برداری به پایان می‌رسد

مدیر پروژه احداث پل نهم اهواز گفت: پیش بینی می‌شود پروه احداث پل نهم تا ۲ ماه آینده پایان یابد و به بهره برداری برسد.

میلاد دوستی، مدیر پروژه احداث پل نهم اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: عملیات تکمیلی پل نهم در ۳ لاین رفت و برگشت به طول یک کیلومتر از پارک شهروند ملی راه (ساحلی شرقی) آغاز می‌شود و به انتهای خیابان وهابی (ساحلی غربی) ختم می‌شود.

وی اظهار کرد: بار ترافیک پل سوم و میدان کیانپارس بوسیله این پل روانه جاده کمربندی اهواز اندیمشک خواهد شد.

دوستی با بیان اینکه ساخت این پل به روش طره‌ای است و سرعت پیش رونده احداث آن مطلوب است، اذعان داشت: پیش بینی می‌شود تا ۲ ماه آینده عملیات احداث پل به پایان برسد و به بهره برداری برسد.

مدیر پروژه احداث پل نهم اهواز تصریح کرد: کابلی بودن پل و تعداد کم پایه‌های در رودخانه کارون که منجر به رسوب گذاری و به اصطلاح پیر شدن رودخانه می‌شود، از ویژگی‌های خاص این پل است.

این مقام مسئول، بتنی بودن عرشه اصلی پل، دهانه ۳۰ متری، استفاده از ۱۱۸ شمع، ۲۵ هزار متر مکعب بتن، ۳ هزار تن آرماتور و ۳۵۰ تن کابل را از خصوصیات پل نهم اهواز عنوان کرد.

میلاد دوستی با بیان اینکه احداث این پل سبب ارتباط بین ملی راه و کیانپارس بدون نیاز به عبور از چهار راه چهار شیر می‌شود بیان داشت: این پل همچنین باعث سهولت رفت و آمد به شرق اهواز از جمله؛ مناطق کوروش، کوی ملی راه و بهزاد شهر خواهد شد و این مناطق را از بن بست خارج می‌کند.

انتهای پیام/گ

ادامه عملیات احداث پل نهم در اهواز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
یه شهروند
۲۳:۳۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
با سلام نمیدونم این نوشته رو کسی میخونه یا نه اما مینویسم.کنار فرودگاه اهواز هستیم جفت جفتش دور تا دورش لوله های نفت و دیوار فرودگاه است منطقه علی اباد نام دارد
کاش یکی از مسولین به انجا سر بزند از حد اقا امکانات برخوردار است
مشکل که زیاده اما مهمترینش اینه که هر چی زباله و نخاله ساختمانی هست انجا تخلیه میکنن اینقد تپه های خاک و زباله زیاده که همه بچه ها شپش دارن همه خونه ها عقرب و مار و مارمولک فراوان دارن نفس که میخوای بکشی بوی سوختن زباله های الوده و بوی تعفن میدن تو این وضعیت کرونایی التماس داریم کسی بیاد عکس و فیلم بگیره نه فضای سبزی نه درختی نه سبزه ای گند گند گند چاره ای ندارین کجا بریم
خواهشا اگه خوندید پیام بزارید