سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود آب و افت فشار در برخی مناطق اهواز/ ۷۰ درصد شبکه آب و فاضلاب اهواز فرسوده است

معاون مهندسی و توسعه آبفا اهواز از فرسودگی ۷۰ درصد شبکه‌های آب و فاضلاب در این کلانشهر و در نتیجه کمبود و افت فشار آب در برخی مناطق این کلانشهر خبر داد.

احمد باقری، قائم مقام مدیر عامل آبفا و معاون مهندسی و توسعه آبفا اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه ۷۰ درصد شبکه آب و فاضلاب این کلانشهر فرسوده است، گفت: شبکه آب و فاضلاب اکثر مناطق و شهرستان‌های تابعه مانند ملاثانی نیاز به اصلاح، توسعه، اتصال و لوله گذاری دارند.

وی افزود: در بیشتر مناطق اهواز از جمله؛ منطقه گلستان، کوی سعدی و خیابان‌های منتهی به خیابان شیراز به دلیل فرسودگی شبکه آبفا با مشکل کمبود و افت فشار آب مواجه هستند.

باقری اظهار داشت: این مناطق، به ۲ هزار و ۵۰۰ متر لوله گذاری برای اصلاح و خیابان افشین به ۳۰ کیلوکتر لوله گذاری برای اصلاح نیاز دارند.

معاون مهندسی و توسعه آبفا اهواز تصریح کرد: ۳۳ برنامه عملیات اجرایی در خصوص اتصال، اصلاح و توسعه شبکه‌های آب و فاضلاب مناطق مختلف اهواز از جمله؛ گلستان، خیابان اصفهان، آبان، اسفند، پردیس خیابان آفتاب ۲، باهنر، کوی ایثار، فاز ۵ پادادشهر و ... درحال انجام است.

قائم مقام مدیر عامل آبفا اهواز به کمبود بودجه برای اجرای برنامه‌های عملیاتی مذکور اشاره و کرد و اذعان داشت: دولت تا سال جاری ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای عملیات اصلاح، اتصال و توسعه شبکه آبفا اختصاص داده که این بودجه نسبت به میزان فرسودگی‌ها بسیار کم است.

انتهای پیام/گ

مواجهه برخی مناطق اهواز با افت فشار آب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۳۹ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
واقعا جای تاسف دارد که اهواز کلان شهر است مداوم اب قطع می کنید باهنر اهواز خیلی وقت که دوچار افت فشار بوده و در حال حاضر کلا اب ندارد
خوزستانی
۱۷:۴۵ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام بنظر من حل این مشکلات نیاز به مدیریت حرفه ای و تلاش داره مشکل از بودجه اینجور چیزا نیست