سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت‌های تکواندو «جام رمضان» در زاهدان برگزار شد

دبیر هیات تکواندو سیستان و بلوچستان گفت: رقابت‌های تکواندو خردسالان و نونهالان زاهدان «جام رمضان» با حضور ۷۰ ورزشکار در مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمد رضا طاهری نسب دبیر هیات تکواندو سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: رقابت‌های تکواندو خردسالان و نونهالان زاهدان «جام رمضان» با حضور ۷۰ ورزشکار در مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور این شهر برگزار شد.

وی افزود: این دوره از رقابت‌ها با هدف ایجاد شور و نشاط بین ورزشکاران و آمادگی آنان برای حضور در رقابت‌های استانی برگزار شد.

وی ادامه داد: محمد فراز سرگزی، اردلان بشام نارویی و امیر مهدی حقداد در رده خردسالان توانستند عناوین اول تا سوم را از آن خود کنند.

دبیر هیات تکواندو سیستان و بلوچستان افزود: همچنین علی بیگی، محمد نوری و امیر حسین بخشی در رده نونهالان موفق به کسب عناوین برتر شدند.

وی خاطر نشان کرد: تکواندو به عنوان یک ورزشی جذاب و پرطرفدار زمینه فعالیت بیش از ۲ هزار نفر را در سیستان و بلوچستان فراهم کرده است.

 هم اینک افزون بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در این استان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

برگزاری رقابت‌های تکواندو خردسالان و نونهالان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.